"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Μόνιμα αγανακτισμένη, αλλά στον αγώνα για το Aids αφοσιωμένη.



Ήρθε επιτέλους η ώρα που οι άνθρωποι βγήκαν από τα κλειστά δωμάτια τους, σπάσανε τις πόρτες και ξεχύθηκαν στο δρόμο..
Δάκρυσαν. Από αυτούς που παίρνουν αποφάσεις, γι’ αυτούς , από τα δακρυγόνα, από τα οικονομικά μέτρα και τ’ αποτελέσματα αυτών.
Χαίρομαι. Υπάρχει αντίδραση.

Η δική μου φωνή για το Aids, ας ενωθεί με τις δικές σας ! .

Κι εγώ πάντα όμως εδώ, στον δικό μου αγώνα όχι μόνο να παλεύω καθημερινά με το δικό μου Aids, αλλά να προσφέρω ότι μπορώ μέσο του blog μου, γι’ αυτό το σκοπό.
Ακόμα κι αν μείνω μόνη μου, θα συνεχίζω τον αγώνα μου, αυτόν.
Αλλά πάντα ελπίζω και χαίρομαι που στη ζωή μου, αντάμωσα αξιόλογους ανθρώπους να με στηρίξουν.


Μπορεί κάποιοι να μου τσακίζουν τα φτερά και δεν είμαι άγγελος, αλλά πάντα θα βρίσκω τρόπο ν’ ονειρεύομαι και να πετάω ψηλά.

Είμαι πάντα εδώ!
Εσύ, μ’ ακούς ?

Ζωή είναι εκείνη η στιγμή, που πονάς, δεν έχεις από πουθενά να κρατηθείς, που απελπίζεσαι και χάνεσαι μέσα στη μοναξιά.
Ζωή είναι κι εκείνη τη στιγμή που κάποιος σ’ αγγίζει, σ’ σκέφτεται, σε γαληνεύει, σε ξεκουράζει, δεν σου γιατρεύει το πόνο αλλά σε ξεκουράζει.

Η Ζωή είναι θάνατος, όταν δεν προσφέρεις και δεν την ζεις.
Ο Θάνατος, γεμάτος ζωή στο τέλος, όταν από πριν, αφεθείς.

Είμαι πάντα εδώ!
Εσύ, μ’ ακούς ?

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Dyskolo sthn epoxh mas, enas an8rwpos na exei to s8enos kai thn tolmh na prosferei akoka se s ayth thn katastash,xwris na skeftetai opws oi perissoteroi ton eyato tous!

giannnhs apo xalandri

Ανώνυμος είπε...

mrabo. EGw sth zwh moy spania foroysa profylaktiko. Mhn koroideyomaste, poios foraei stis mikres alla kai stis megales hlikies.

stefanos 35
Twra pantremenos pia ...kai tyxeros!
H zwh leei alh8eies !!

Ανώνυμος είπε...

Jekoliste me thn malakia,mporei na symbei ston ka8ena.

ARa mhn katadikazetai ton forea. AYRIO DEN ZEREIS POIOS MPOREI NA "EISAI"!!!

AXILLESAS APO KHFISIA (ETWN 29)

wolf είπε...

ζωη ενα μεγαλο μπραβο πρωτα για το κουραγιο που ειχες να τα πεις ολα αυτα κ δευτερον που προσπαθεις να τα αλλαξεις οσο μπορεις τα πραγματα. ελπιζω με το σχολιο μου εδω να βαλω κ γω ενα πετραδακι.

BUTTERFLY είπε...

Μακαρι μεσα απο ιστοριες σαν τη δικη σου να βαλουμε μυαλο ολοι και να χρησιμοποιουμε ΠΑΝΤΑ προφυλακτικο! Κανεις εξαιρετικη δουλεια! Εστω και ΕΝΑΣ να καταλαβει ειναι αρκετο. Μπραβο και συγχαρητηρια για την προσφορα σου. Μακαρι τωρα που βγηκαμε σιγα σιγα απο το ληθαργο να αρχισουμε να ανοιγουμε την καρδια και την αγκαλια μας!

Ανώνυμος είπε...

pragmatika oti kai na pw einai ligo exeis megalh dhnamh syxaritira zwh gia afto to plog pou ekanes pragmatika ise enas aggelos

Ανώνυμος είπε...

eisai thavmasia eisai dhnath kai pragmatika afto pou kaneis shmenh pws exeis megalh psyxhkh dhnamh stos na voithiseis olous emas . mpravo zwh prosferhs ena terastio ergo pshxhs pou einai spanio sths meres mas kai thelo an pistevo pws kapioi to doyn opws einai sta alithia olo afto pou prosferhs.. eisai katapliktiki me megalh psyxh kai kardia kai einai to pan sthn zwh mas to na exoyme afta psyxh dhnamh kai na kratiomaste sta podia mas. kai pote na mhn to vazoume kato . ta les ola afta pistevo pws mas kalipsths olous .
zwhs lefkas

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα πω μεγαλα λογια ουτε πολλα... Η προσπαθεια και μονο που κανεις να μας ενημερωσεις και να μας ευαισθητοποιησεις ολους τα λεει ολα.. Μπραβο Ζωη! Ευχομαι να δουν πολλοι αυτα που γραφεις και να μπουν εστω στον κοπο να τα σκεφτουν.. Ειμαστε μαζι σου!

Ανώνυμος είπε...

Ηθελα να σε ρωτησω καθως τα ξερεις καλυτερα! με το γλυφομουνι ειναι ευκολο πολυ να κολλησω εγω σαν ανδρας? λενε οτι στο σαλιο ο ιος εξουδετερωνεται

Ανώνυμος είπε...

ή αντιστοιχα εαν μου κανει πιπα μια γυναικα που εχει εγω μπορω να κολλησω? απλως και μονο με το σαλιο της?

Ανώνυμος είπε...

Εύγε. Στην επόμενη παράσταση μας, σε περιμένω.

mixalis είπε...

η μαρια παπαγιαννιδου εγραψε ενα βιβλιο με τιτλο πως νικησα το ειτζ.αν θελεις διαβασε το

 
©  free template by Blogspot tutorial