"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Το Προφυλακτικό

2014 ευχές, για επαφές αληθινές

Προφυλακτικό
 Εγώ το σκοπό μου δεν ξεχνώ



Άλλη μια χρονιά μας βρίσκει στα οικονομικά πεσμένους μα τους περισσότερους  στο  sex, τους βλέπω, ανεβασμένους.

Φαίνεται όμως πως μέσα στην ομίχλη χάνεται και το προφυλακτικό. Δεν το βρίσκει κανείς την ώρα που πρέπει.

Εδώ κι εγώ μόνη μου άλλη μια χρονιά, με το blog  μου,
να φωνάζω για την προφύλαξη
 και να μιλάω για τις αλήθειες
χωρίς επιφύλαξη!



Η προφύλαξη δεν παίρνει αναβολή,
οταν η στιγμή γίνεται ηδονή
και χάνεται το κορμί μέσα στη φυγή!

Κάθε φορά που θέλεις να κάνεις κάτι στα κρυφά.
Που θέλεις να το σκάσεις, από τα καθημερινά.
Που είσαι παντρεμένος και θέλεις άλλα αγόρια τρυφερά.
Κάθε φορά που βρίσκεσαι σε σινεμά σκοτεινά.
Που θέλεις να ξεφεύγεις από τα τα καθαρά
και να κυλήσεις, μέσα στη βρωμιά.

Θυμίσου έχεις επιλογή,
όχι μόνο για σένα,
αλλά και για τον (την) σύντροφο σου.
Μια και δυνατή.
Προφυλακτικό!

Πες το:
«Δεν υπάρχω μονο εγώ»
Δεν κοιτάζω μόνο το δικό μου εγωισμό»



Προφυλακτικό !
Ολοι έχουν δικαίωμα στον έρωτα !
Σε μια κονωνία με κρυφές ζωές
Κάνε τις δικές σου επιλογές
Μα μη φορτώνεις στον άλλον τις δικές σου ενοχές.
Τις αμαρτίες που γίνονται στη πορεία καταστροφικές!

Προφυλακτικό,
Εσύ κι εγώ!
Προφυλακτικό
Στον έρωτα χωρίς σκοπό.
Στο sex με άγνωστο προορισμό!

Προφυλακτικό
Εσύ κι εγώ!
Μαζί ή  σε διαδρομή, διαφορετική!
Αξίζει τόσο η ζωή !


Προστατέψτε τον εαυτό σας και τον σύντροφο σας.
Και μην ξεχνάτε να κάνετε εξετάσεις για τα μεταδοτικά νοσήματα όταν έχετε κάνει sex χωρίς προφυλάξεις!



3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

<3

Ανώνυμος είπε...

Γνωρίζει κάποιος αν είναι καλά η γυναίκα;

Ανώνυμος είπε...

Ζωή έχεις να γράψεις άπειρα χρόνια!!Είσαι καλά κορίτσι μου;Μας άφησες στο σκοτάδι...

 
©  free template by Blogspot tutorial