"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

Εξομολογήσεις κι ενοχές



Μετά τη δημοσίευση της ιστορίας μου αλλά ειδικά τις τελευταίες μέρες όταν το blog μου αναρτήθηκε σε πολύ μεγαλύτερα, δέχτηκα ένα καταιγισμό από μηνύματα στο msn μου .Πόσο χαίρομαι γι’ αυτό !

Ερωτήσεις για τη ζωή μου .Μεγάλο ενδιαφέρον να έρθουν άνθρωποι κοντά μου .Να με γνωρίσουν .Να πάρουν δύναμη .Σας ευχαριστώ γι αυτό .
Άλλοι πάλι μου απαγόρεψαν κατηγορηματικά να κάνω έρωτα ξανά .
Αρκετοί ήταν κι αυτοί που μου εκμυστηρεύτηκαν, την επιθυμία τους ν’ έχουν μαζί μου μια πιο «στενή» γνωριμία.
Επίσης υπήρξαν κάποιοι που μου ανάφεραν σοβαρά προβλήματα υγείας , συγγενών ή φίλων .

Όλοι είχαν ένα δυνατό κοινό σημείο .Άνθρωποι που είχαν ανάγκη να μιλήσουν . Μοναξιά . Αποξένωση.
Οι περισσότεροι ήταν απομονωμένοι ακόμα και αν βρίσκονταν μέσα σε οικογένεια , σχέση .
Μου ανοίξατε την καρδιά σας .Μου αποκαλύψατε τι σας βασανίζει .Το παρελθόν που σας ακολουθεί , το παρόν που σας χτυπάει .

Παντρεμένοι άντρες και άλλοι με κάποια σχέση, μου εκμυστηρεύτηκαν πόσες φορές δεν έβαλαν προφυλακτικό. Τις περισσότερες . Κάποιοι σε όλες τις εξωσυζυγικές τους συνευρέσεις .Τις ενοχές που νιώθουν τώρα .Δεν μιλάω για έναν ή σαράντα άντρες .Είναι πολλοί περισσότεροι .

Δεν με επέκριναν γιατί ξέρουν καλά πόσο κοντά μπορεί να είναι και οι ίδιοι στο πρόβλημα..Με κατάλαβαν !

Ομολογώ πως συνομίλησα κατά κύριο λόγο με άντρες .
Λίγες ήταν οι γυναίκες που μου έστειλαν μήνυμα .Αλλά όσες το τόλμησαν ήταν εξίσου αληθινές .

Πολλές νεκρές ζωές γύρω μας παιδιά .
Ναι οι σχέσεις τείνουν ή έγιναν ,μόνιμα διπλά κρυφές πια. Θλίβομαι .Αυτή όμως είναι η πραγματικότητα .

Εφήμερες η μόνιμες σχέσεις έξω από το σύντροφό τους , είναι γι’ αυτούς μια ανάσα στη βαρετή ζωή τους .Μπορεί για λίγο να φοβούνται όταν διαβάζουν ένα τέτοιο κείμενο ή αντίστοιχα αλλά μετά το λησμονούν. Κάποιοι ήθελαν να κάνουν εξετάσεις και κάποιοι άλλοι τ’ απέκλεισαν.

Αξίζει να αναφερθώ στο γεγονός πως σχεδόν όλοι με ρωτήσατε τον τρόπο μετάδοσης του HIV και από πού θα μπορούσατε να ενημερωθείτε ιατρικά .
Θα γράψω στην επόμενη ανάρτηση μου, τις πληροφορίες που χρειάζεστε .

Κλείνοντας κι αυτή την ενότητα θα ήθελα να σας αφήσω με ένα πολύ σοβαρό ερώτημα που από καιρό τώρα ήθελα να σας θέσω:

Ποια είναι η άποψη σας και ποια η θέση σας όταν μετά από μια σεξουαλική επαφή με κάποιον HIV θετικό, σπάσει το προφυλακτικό .

Εγώ παίρνω τις ευθύνες που μου αναλογούν αλλά όχι όμως όλες .
Εσείς είστε έτοιμοι για τις δικές σας ;
Στην πράξη τι γίνεται;


Αναφέρομαι σ’ αυτό το σημαντικό κομμάτι γιατί πιστεύω πως «Τα μπράβο και τα είσαι δυνατή Ζωή», κτλ είναι από απόσταση .Όταν θα βρεθείς μέσα στο πρόβλημα τι θα κάνεις;


Ζωή ..

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Pistevw oti an m exei pei i kopela oti exei HIV thetiko prin tn synoysiasi+gw koimithw mazi tis gnwrizontas to+spasei to profylaktiko dn tha tn katigorisw gia kati...tha synexisw na tn agapaw to idio+tha to antimetwpisw mazi tis...
afti einai i gnwmi m..

Ανώνυμος είπε...

agapiti zwh diavazontas to blog sou ofilo na omologisw oti provlimatistika polu kai skeftika poso m..... imoun pou ekana sex xoris kamia profilaxi....
epidi sigoura tha exis akousi polla kai den thelw na se zalizw sou efxome kali dunami
kai na xeris oti sigoura tha provlimatisis kai tha afipnisis polu kosmo pou koimate....

be strong :)

κωνσταντίνος είπε...

μέσα στο παιχνίδι της ζωής είναι και αυτό .. δυστυχώς .. η απάντησή μου είναι ότι θα ήθελα να αναλάβω τις ευθύνες μου .. δλδ αν μου το είχε πει η κοπέλλα να συνέχιζα να την αγαπάω... αν δεν μου το χε πει να θεωρούσα τον εαυτό μου απλά άτυχο.. αλλά είναι πολύ διαφορετικό να μιλάει κανείς υποθετικά γι'αυτό και άλλο να το έχει μπροστά του...

Δημητρης είπε...

Συμφωνω με τον ανωνυμο φιλο παραπανω..ετσι πρεπει, ετσι ειναι το σωστο. Αν κι εφοσον εχεις παρει την αποφαση να συνεχισεις συναισθηματικα με τη κοπελα, καντο all the way..

Το θεμα ειναι..ποιος..ποιος ειναι αρκετα γενναιος για να παρει αυτη την αποφαση, να αφησει την, ας πουμε, βολεψη του, την disease-free ζωη του και να συνδεθει συναισθηματικα με την εκαστοτε κοπελα σε παρομοια κατασταση..

Ανώνυμος είπε...

Agapiti zwi... eutixws mexri twra den etyxe na kanw kati me kopela pou den gnwriza xwris profilakseis giati apla den i8ela na vre8w pro ekpliksewn. parauta... eixa seksoualiki epafi xwris profylakseis alla mono me tin prwti mou sxesi... kai oxi panta... ara den ypirxe kindinos giati eimastan kai oi dyo par8enoi kai eixame empistosini o enas ston allon...
parola auta... an vriskomoun sti 8esi pou anafereis
prepei na sou pw oti eukola milas eksw apo ton xoro otan eisai...
dystixws i eutixws auti einai i ali8eia
egw lew oti an eniw8a egw kala 8a to synexiza...
xwris na riksw eu8ines apo ti stigmi pou 8a to gnwriza
ypoti8etai oti kserw pou mplekw...
kai afou kserw pernw kai egw eu8ines!
ala opws eipa parapanw... eksw apo ton xoro kanesi oti goustareis.. otan omws se syroun sto xwro ti kaneis??

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τον Δημήτρη αλλά να είμαστε πραγματικοί και να μην κρυβόμαστε ένας άνδρας δεν θα το κάνει all the way και επίσης είναι λίγοι αυτοί που θα το παραδεχθούνε.
Όταν αγαπάς θα θες να ζήσεις και να πεθάνεις με τον άνθρωπο σου, δεν είναι θέμα γενναιότητας αλλά αγάπης... ή μήπως θα κάνει αυτό που θέλει και μετά θα πάει σ' άλλη αγκαλιά σ' άλλα μέρη??
Δυστυχώς είναι λίγοι που ξέρουν να αγαπάνε και να θυσιάζονται για την αγάπη τους.
--Μαρία--

dokisisofi είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα η σκιαγράφηση όσων θέλησαν να επικοινωνήσουν μαζί σου. Όντως η μοναξιά και η αποξένωση πολλών μας βρήκε στην έκκληση σου για αγάπη καταφύγιο. Γιατί κακά τα ψέματα, όλοι είμαστε κλειδωμένοι από ανασφάλειες. Πρέπει να είσαι ψυχολόγος εσύ..κοινωνιολόγος κάτι...

gstp είπε...

Have you seen The Myth of Sexual 'AIDS'?
http://peaceandlove.ca/AIDSsexmyth.html

Unknown είπε...

Αγάπη μου επειδή κι εγώ σηκώνω τον ίδιο σταυρό με σένα, αν τύχει και σου σπάσει το προφυλακτικό αναγκαστικά θα το πεις στον άλλον για να τον προστατέψεις. Θα τον πας στο νοσοκομείο να πάρει την θεραπεία των επόμενων 72 ωρών που δεν επιτρέπει στον ιό να εγκατασταθεί στον οργανισμό.

Και στο τέλος ας ζήσουμε την ζωή μας όπως αρμόζει σε κάθε άνθρωπο.
Δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου που έχουμε hiv!
Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

εγω ειμαι ο κλασικος μαλακας της υποθεσης...ειμαι τοσο χαιβανη και ψοφιος για σεξ και δεν εχω ιδεα για τιποτα...αμα κατσει τιποτα ουτε που το εχω στο μυαλο μου αυτο...και ενας θεος ξερει αν καταλαβουμε ποτε τιποτα..μαλλον οταν θα ειναι πια αργα να αντιδρασεις!απλα ευχομαστε μη σου συμβει ...ζωη ευχαριστουμε που μας εβαλες σε σκεψεις!

Ανώνυμος είπε...

me euxes de ginonte fakes...

Ανώνυμος είπε...

APla to simantiko einai na to gnorizeis. Outos oste o foreas tou iou na sou "dosei" as to poume tin epilogi. Na ksereis dld oti o sintrofos sou einai foreas kai apo ekei kai pera fisika kai gnorizeis oti iparxei kai i mikri esto periptosi na spasei to profilaktiko. Den tha ton katigoriso gia tpt apo ti stigmi pou einai katharos me mena kai mou edose tin epilogi na to kano i oxi.
Lefteris

nikiplos είπε...

Αγαπητή Ζωή, έθιξες ένα μέρος του προβλήματος που εμένα προσωπικά με αγγίζει...

Είναι η ανθρωπογεωγραφία... Είτε μέσα από μια σεμνοτυφία, είτε από το στυλ "δεν άντεξα" σαν ψηφίδες ενός πολυποίκιλλου μωσαϊκού μετέχουμε σε πράγματα που μας φωνάζει η φύση, είτε είναι συγκεκαλυμμένα μέσα από θρησκευτική σεμνότυφη σινδών, είτε από θεολογικής προέλευσης "ενοχές". Οι περισσότεροι αλληλεπιδρούμε όμως και αυτή είναι η πραγματική αλήθεια. Ο παντρεμμένος, όμοια με την παντρεμένη, μερικές φορές αποζητούν την επιβεβαίωση, την διέξοδο ενός συμβατικού βίου, αλλά οπωσδήποτε τη συνεύρεση με μια άλλη ψυχή που θέλει εκείνη τη στιγμή τα ίδια πράγματα...

Το αν φερθεί υπεύθυνα ή ανεύθυνα πολλές φορές είναι αποτέλεσμα άγνοιας του κινδύνου και κυρίως μορφωτικού επιπέδου. Αυτή η στατιστική βεβαιότητα (έλα μωρέ σε μένα θα τύχει τώρα) έτσι κι αλλιώς εκφράζεται με τον πιο ακραίο τρόπο στα πολλά θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα που έχουμε...

Όμοια το αν θα αποκαλύψει το πρόβλημα ή θα το κρύψει (αν μπορεί να κρυφτεί) για να ξαναγίνει κι αυτός/ή μέρος μιας της ψηφίδας των "φυσιολογικών"...

Το αν ένας ζει μέσα στο πρόβλημα, αυτό όπως καταλαβαίνεις αφήνει αδιάφορη τη στατιστική πλειοψηφία, που αποτελείται από μονάδες ΕΓΩ. Αν η ελληνική κοινωνία στο σύνολό της και όχι στα "χωριά" της ήταν συνεκτική, τότε ούτε τα τροχαία θα είχαμε, αλλά και πολύ υπεύθυνες συμπεριφορές, ίδια με τη δική σου που εκφράζεται την κρίσιμη στιγμή και εν μέσω της ανάγκης σου να μετέχεις ενός έρωτα και μιας συνεύρεσης...

Εξακολουθώ να λέω ότι σε θαυμάζω... όσο για το αν κάποιος είναι μέρος ή όχι του προβλήματος, εκείνο που έχω να πω σαν τέλος (του σεντονιού) είναι πως στην πραγματικότητα και καθόλου αφαιρετικά ή ακαδημαϊκά, όλοι είμαστε μέρος του προβλήματος. Απλά δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει...

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ ΟΡΟΘΕΤΙΚΟΣ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΡΙΝ ΓΕΝΝΗΘΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΞΑΤΕΣΕΙΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΕ ΘΕΤΙΚΗ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ
ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 6 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ
ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ
ΦΟΒΑΜΑΣΤΕ ΤΗ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ
ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΛΟΙΜΩΞΕΩΝ ΣΤΟ ΑΤΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΣΑΝΙΔΑ ΖΩΗΣ ΜΑΣ

Ελενα καπακιώτου είπε...

θεε μου!!!


παιδια μονο που τα διαβασα ολα αυτα....

εχω ανχωθει!!!!

δεν εχω λογια να πω.....

και αν πω... τι θα αλλαξει???

να πω... δυναμη??? να πω κουραγιο???


συγνωμη νιωθω χαλια...
ευχομαι να βρεθει συντομα ενα φαρμακο...


καλο βραδυ.

Ανώνυμος είπε...

Ama spasei to profulaxtiko oso eiste se kana nhsi poy pernaei mia sto toso to karabi h' se kamia 3enh xwra poy den milate gri th glwssa h' sta kroyazieroploia gay ....ekei 8elw na sas dw magkes pws 8a pate mesa se 72 wres ton allon gia 8erapeia kai poso 8a ton exete prostatepsei!!!!!

Milame gia thn ama8eia ths Afrikhs,gia thn elleipsh paideias alla de milame gia thn anwrimothta,thn aneu8unothta kai ton egwismo ths dyshs.

Eiste orologiakes bombes,apla ta pragmata...ola ta upoloipa einai dikaiologies

nikiplos είπε...

Τελευταίε ανώνυμε
(24 Ιούνιος 2009 12:40 μμ ) δεν χρειάζεται τόσος ρατσισμός... Μην ξεχνάς ότι ο κόσμος άλλαξε από όταν ένας θεός είπε το:
"Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέττω".
και η αμάθεια, ανευθυνότητα αγραμματοσύνη, δεν καταπολεμούνται, με ρατσισμό και δήθεν "ανοσία" αλλα με συναίσθηση της πραγματικότητας... Στα λέω αυτά για να μην βρεθείς... προ εκλήξεων...

Ανώνυμος είπε...

Ratsismos (apo thn italikh le3h razza)einai na 8ewroume kapoion katwtero logw fyletikhs,e8nikhs,8rhskeytikhs tou katagwgh.Pou blepeis loipon to ratsismo nikiplos?Poion 8ewrhsa katwtero?Poion ekrina katwtero?

Mhn xrhsimopoioume etsi au8aireta thn ennoia tou ratsismou.

Kapoioi edw mesa eipan "an spasei to profulaxtiko 8a ton pav gia PEP-HIV".To poso sigouroi einai gi'auth th lysh moy fainetai anwrimo kai aneu8uno.
De mou apanthses omws nikiplos an ginei upo syn8hkes opws parapanw ti ginetai?Prostateu8hke o allos?Oxi

Ara nai oi oro8etikoi exoun dikaiwma na sunexizoun kanonika th zwh tous alla mh lene xazomares tou stul "ton/thn prostateuw".

O ka8enas na prostateuei ton eayto tou!

Ανώνυμος είπε...

simera oloi koitazoume ton eauto mas ....
pote kanenas dn mpainei stin thesi tou allou para mono ton koitazei k ton exei daxtilodeiktoumeno..
tou vazei stampa...
an thes na legesai anthrwpos tha prepei na leitourgeis san anthrwpos ma exeis auto pou lene petsi apanw sou...
oi pio polloi omws to exoun xepoulisei k auto simera k oxi kalo dn prosferoun alla dimiourgoun k perissotera provlimata giati einai gematoi apo kakia...
agapi oloi mporoun na dwsoun to thema einai theloun?

Ανώνυμος είπε...

Άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη. Την Παρασκευή που μας πέρασε μου έσπασε το προφυλακτικό ενώ βρισκόμουν με επαγγελματία συνοδό και από τότε έχω τρελαθεί! Πήγα στο Συγγρού μετά από καμιά ώρα και αμέσως μου έδωσαν αγωγή. Είναι αλλιώς να γράφεις ένα σχόλιο και αλλιώς να ζεις με την αμφιβολία για τους επόμενους μήνες μέχρι να ξέρω πραγματικά αν όντως είχε τίποτα ή όχι.

Για όσους θα πουν καλά να πάθεις που πήγες με τέτοια, όπως είπε η Ζωή όλοι έχουμε κάποιες ανάγκες και όπως είπε και Ο Χριστός, και κάποιος άλλος πιο πάνω, "Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέττω".

Ζωή, έζησες την εσχάτη προδοσία. Σου εύχομαι κουράγιο και μην βάζεις το κεφάλι κάτω.

Ανώνυμος είπε...

oloi exoume kanei ths malakies mas...to mono pou me trelenei einai oti me oses paw kamia den zhtaei profylaktiko...koitane oles ths kavles tous....(fysika panta bazw)enas nohmwn ayto tha ekane sth thesh mou...einai toooso eykolo na arrwstiseis oso eykolo einai na pieis ena potyri nero...ENHMERWTHEITE...kante oloi sas ths aparaithtes eksetaseis kai PROSOXH...H ZWH DINEI ZWH STON KOSMO MPRABO THS!!!

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑΒΑΣΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ,ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΙΜΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ.ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΘΑΥΜΑΤΑ.ΝΑ'ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ

Ανώνυμος είπε...

distixos zoume se na kosmo pou kathimerina enimeronomaste olo kai gia kapoion kainourgio io pou kikloforei polloi pisteoun oti ola auta einai paraskuasmata farmakeutikon etairion(mporei kai na einai)se ligo tha ftasoume sto simio na kikloforoume me maskes mesa sto idio mas to spiti se ligo kai ro to aids tha to theroume asimanto

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα σχόλιο της φίλης Μαρίας η οποία έγραψε

"Δυστυχώς είναι λίγοι που ξέρουν να αγαπάνε και να θυσιάζονται για την αγάπη τους.
--Μαρία--
"

Δυστυχώς Μαρία ούτε η ίδια η Ζωή κατάφερε να θυσιαστεί για την αγάπη της στο πρόσωπο του ανθρώπου που την κόλλησε!

Ο καθένας μπορεί μέσα από την βόλεψη του καναπέ και του πληκτρολογίου να αναφέρει την μεν και την δε άποψη, όταν όμως βρεθεί αντιμέτωπος με το πρόβλημα τότε ... φεύγει ολόκληρη η γη κάτω από τα πόδια του!

Εσύ Μαρία τι θα έκανες αν μάθενες ότι ο άνθρωπος που εμπιστέυτηκες και αγαπάς σε έχει κολλήσει AIDS θα εξακολουθούσες να είσαι μαζί του και να τον αγαπάς; ε...

Φιλικά
Γιώργος Αθηναίος

 
©  free template by Blogspot tutorial