"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

Η ζωη στο βαγόνι...

Μου αρέσει πολύ αυτό το τραγούδι κι έτσι θέλησα να μοιραστώ μαζί σας μετά την ιστορία και τις ιατρικές πληροφορίες κάτι που θα μας φτιάξει τη διάθεση .Σε λίγο χρονικό διάστημα θα αναρτήσω τη συνέντευξη ενός γιατρού που ασχολείται χρόνια με το aids.
Αλλά τώρα ας ταξιδέψουμε όλοι μαζί στο ίδιο το βαγόνι. Ναι είμαστε συνανταξιώτες παιδιά σ' αυτό το ταξίδι της ζωης μας. Απλά κάποιοι μπορεί να ταλαιπωρούνται περισσότεροι όρθιοι κι άλλοι στις πρώτες θέσεις. Παρόλο που κι εγώ εχω στριμωχτεί στα πίσω βαγόνια έχω μάθει να κάνω άνετη τη διαδρομή.Και αυτό το καταφέρνω με τις μικρές στιγμές που έρχονται και με μαγεύουν. Μπορεί τό τρένο κάποιες φορές να σταματάει απότομα και να πέφτω κάτω,να ζαλίζομαι να χτυπάω, αλλα στέκομαι και πάλι όρθια. Κοιτάχτε έξω απο το παράθυρο ,είναι ωραίο κάποιες φορές το ταξίδι και κάποιες έχει πολυ θλιβερές εικόνες.Ετσι είναι η ζωή. Μέσα κι εξω απο το βαγόνι σας.
Πόσο θα ήθελα να είχα ένα καλό συνεπιβάτη σ' αυτό το ταξίδι. Να ακουμπήσω πάνω του και να νιώσω ασφάλεια. Κάποιοι κατέβηκαν στη διαδρομή. Αλλοι δεν τους άφησα εγώ να καθίσουν πλαι μου.
Ελπίζω να βρούμε όλοι παιδιά το σύντροφο που θα μας κάνει να είμαστε ευτυχισμένοι. Μόνες μας αποσκευεές η αγάπη. Αυτές χρειάζομαι εγώ. Χιλιάδες βαλίτες με αγάπη.

Στό ίδιο το βαγόνι ......Προχωράει το τρένο .....Ταξιδεύει η ζωη ....

22 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλή μου Ζωή! Με άγγιξες στην καρδιά!
Σε φιλώ γλυκά καρδιά μου!

Ανώνυμος είπε...

an i zwi einai ontws ena vagoni Zwi mou... xairomai poly pou tin antimetopizeis etsi!
arga i grigora 8a vreis kai ton synepivati pou 8a katsei dipla sou... kai 8a kanei pio euxaristi tin diadromi ston proorismo sou... na eisai kala kai panta eutixismeni... a! kai kati allo... eutixia den einai enas proorismos... alla o tropos pou taksideveis... auto exw ma8ei egw... kai fenetai kiesy oti to katexeis! kali synexia loipon sto taksidi isws me vreis se kapio allo vagoni kapia stigmi an 8es... apla na ksereis eimai synepivatis sou... na prosexeis loipon! Kwstantinos.

Mits - Coco είπε...

Ζώη μου,μαζί θα πάμε το ίδιο βαγόνι
και δε πρόκειται να σε αφήσω
όπως σ' άφησαν οι "άλλοι".
Είμαι μαζί σου κι όπου πάει το βαγόνι
να το ξέρεις! :-)

Ανώνυμος είπε...

ELPLHKTIKO ........FOBERO ..TROMERO ....
SYGKLONIKSTIKO .ISWS DEN BRW OLES TIS LEJZEIS POY TAIRIAZOUN ....

GIANNHS

Ανώνυμος είπε...

zwh pali mas sigkinises!!!na eisai kala!!!!

Ανώνυμος είπε...

zwi ypoklinome mprosta sou kai me afta pou exeis grapsei exo anatrixiasei.

Κωνσταντίνος είπε...

Σε αυτό το περίεργο τρένο αν κανείς ψάχνει εισητήριο για τις πολύ μπροστά θέσεις συνήθως χάνει το τρένο της ζωής... η ομορφιά είναι στις στιγμές και στα συναισθήματα... αλλιώς για ποιο λόγο να ταξιδέψει κανείς ... συμφωνώ απόλυτα

gezim cerka apo albania ( tinos ) είπε...

i zoi inae mikri kai prepe na ta zisoyme osa orea ginete.kai me aftes poy les simfono apolita zoi moy.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα μικρή μου φίλη.
θέλω μια χάρη,ενα μικρό κείμενο
να το βάλω κάτω απο το baner το δικό
σου στη σελίδα μου.Δές αν εχεις χρόνο.
Το μικρή μου φίλη το λέω σάν να είσαι
κόρη μου.Αυτά τα λίγα με τις καλήτερες μου
ευχές.

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα Ζωη!
Ειμαι η Χριστινα, αλλιως Butterfly.
Διαβασα, ρουφηξα ισως να πω το μπλογκ σου μεχρι εδω.
Ειλικρινα, δεν ξερω βεβαια αν πιστευεις στο Θεο, αλλα ειναι στιγμες που σκεφτομαι μηπως τελικα ο Θεος στελνει τις μεγαλυτερες δυσκολιες στους ανθρωπους, οχι απο αδιαφορια η απο ενα Μεγαλο σχεδιο οπως πολλοι πιστευουν, αλλα για να τους αποκαλυψει το μεγαλειο που κρυβουν μεσα τους!
Βρισκοντας ανθρωπους σαν εσενα, αρχιζω να το πιστευω πιο εντονα...γιατι εχεις κοτσια! Και αληθινη καλοσυνη! Αντιμετωπισες, εζησες την κακια απο πρωτο χερι και τωρα θα την βιωνεις για μια ζωη...η μεχρι να βρεθει η θεραπεια...ομως αντισταθηκες,δεν μισησες, συγχωρησες, βγηκες στο φως, αγκαλιασες, αγαπησες!
Σε θαυμαζω για την δυναμη και κυριως την ειλικρινεια σου! Θαυμαζω και τους ανθρωπους που σταθηκαν διπλα σου! Δεν ξερω εγω αν θα το εκανα, ερωτικα εννοω...σαν φιλη ναι, αλλα ερωτικα, μαλλον θα φοβομουν να το επιχειρησω...ισως ειμαι δειλη...
Σκεφτομαι ποσο δικιο εχεις! Κι εγω ηταν αρκετες οι φορες που απερισκεπτα δεν χρησιμοποιησα προφυλακτικο κι ευτυχως σταθηκα τυχερη, γιατι δεν κολλησα τελικα κατι...σκεφτομαι ποσο απροσεχτοι ειμαστε με τη ζωη τη δικη μας, αλλα και των γυρω μας, σαν να ειναι ενα παιχνιδακι που μας ανηκει..
Σκεφτομαι πολλα...ο κοσμος του ειτζ παντα με ενδιεφερε πολυ, δεν ξερω γιατι...στο σχολειο εκανα εργασιες για αυτο, στο πανεπιστημιο πρακολουθησα ημεριδες...ειναι πολυ δυσκολο να εισαι φορεας, σε εναν κοσμο που φοβαται την αληθεια και τη σκια του την ιδια, που κατηγορει οσους λενε ψεμματα, μα δεν κατανοει ουτε αποδεχεται αυτους που τολμανε να ειναι αληθινοι!
Συνεχισε ΖΩΗ...η ΖΩΗ σου ανηκει...και καπου εκει εξω θα βρεις την ευτυχια και την αγαπη που διεκδικεις!
Σε ευχαριστω που με εβαλες σε σκεψεις και σε συναισθηματα!

Aνεμος είπε...

παντα με μελανχολουσαν τα τραινα...μου θυμιζαν αγαπημένους που φευγουν ζωή σε ευχαριστούμε που εισαι εδω να μας θυμιζεις την αγάπη την δύναμη για ζωή και την πολύτιμη ενημέρωση σου γιατί όλοι νομίζουμε σε αυτόν τον γγ.......νο τόπο ότι δεν μας αγγίζει σήμερα δεν θα το πάθουμε ούτε αυριο...και δεν μας αφορά ..σε όλα τα επίπεδα

Ελενα καπακιώτου είπε...

και μενα παντα το ταξιδι με τραινο...
η, ακουγοντας για τετοια ταξιδια...
παντα μου προκαλει θλιψη!!!

και χαιρομαι διαβαζοντας σε
για την ολη αυτη δυναμη που εχεις.....

νασαι καλα...

καλο βραδυ

marianaonice είπε...

Ενα ταξίδι είναι η ζωή μας, Ζωή!!
Ατέλειωτο τούνελ ο δρόμος μας
και εμείς τραίνα μοναχά
κυλάμε βαριά στις σκοτεινές ράγιες
Νέοι σταθμοί
νέοι τόποι
άγνωστοι άνθρωποι
άγνωστος ξένος κόσμος
κι οι αγαπημένοι άγνωστοι πια συνεπιβάτες
πιο ξένοι κι απ' τους ξένους!
Οι ματιές συναντιώνται πάλι
και τα χείλη ανοίγουν σε μια καλημέρα
για να κλείσουν αλλοίμονο αμέσως σ' ένα ΑΝΤΙΟ
Και το τραίνο συνεχίζει
κυλά όλο και πιο γοργά
για να φτάσει στο τέλος!

Συνοδοιπόροι της ζωής, όλοι μας...
κι ο καθένας με το γολγοθά του...
κι εσύ με το βαρύ φορτίο σου...
ήρθες και μας βρήκες για να μας δώσεις δύναμη..
ήρθες και μας φώναξες πως η αληθινή ζωή είναι το μοίρασμα της αγάπης...
που εσύ την έχεις περίσσευμα μέσα σου...
γι' αυτό ξέρεις να ζεις καλύτερα από τον καθένα μας, ξερεις να ζεις αληθινά!!
Μπράβο σου!!
Σ' ευχαριστώ που είσαι εδώ...
Τίποτε άλλο!!
:)))

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα παιδιά.

Χτες κοντά στην περιοχή που εργάζομαι έσβησε ένα παιδάκι 3 ετών.

Πέθανε από πνιγμό, κάτι έκατσε στο λαιμό του την ώρα που έτρωγε.

Οι γιατροί δεν κατάφεραν να το σώσουν δυστυχώς.....

Ο θάνατος είναι η φυσική κατάληξη του κύκλου της ζωής. Στενάχωρη δε, φυσιολογική μεν....

Αλλά 3 ετών;

Γιατί;

Τι πρόλαβε να ζήσει;

Καλά για τους καημένους τους γονείς.....κάτι τέτοιες καταστάσεις μπορεί να οδηγήουν σε τρέλλα χωρίς υπερβολή.....

Ευτυχώς που υπάρχει και η θρησκεία και δίνει ελπίδα και κουράγιο.....

Και φυσικά τα αγαπημένα πρόσωπα (φίλοι και συγγενείς) που συμπαραστέκονται στις δύσκολες στιγμές.....

Απολαύστε τη ζωή κάθε μέρα σαν να μην υπάρχει αύριο.

Μην στεναχωριέστε για τίποτα.

Ή τουλάχιστον μην στεναχωριέστε για μαλακίες.....

Να είστε όλοι καλά.

Michelin man

Ανώνυμος είπε...

μακάρι να είχανε αγάπη μέσα τους όλοι οι άνθρωποι.....

Ανώνυμος είπε...

zwi sou efxomai kalo kouragio kai kali dinami ta atoma pou den thelane na einai sinepivates sto vagoni tis zwis sou den tha tous sxoliasw giati pragmatika den aksizei na xasw xrono kai na grapsw gia aftous.
Akoma thelw na kserete oloi sas oti anthropos dimiourgithike mono kai mono gia enan logo na pernaei apo ena meros kai sto diava tou na fotizei me agapi kai xara olo to meros na kanei tous allous na xamogelane kai niwthoune eftixeia mesa stin kardia tous gia afton kai mono ton logo dimiourgithike o anthropos den dimiourgithike oute gia na viazei oute gia na klevei oute gia na skotonei dimiourgithike gia na kanei tous allous na niwthoune omorfa
filia polla se olous sas
:)xristos

Ανώνυμος είπε...

όπως λέει κα το τραγούδι

Η ζωή μου είσαι ετούτη τη στιγμή
Που ζούμε τώρα, η καρδιά μου είσαι.
Ετούτη τη στιγμή αν λείπεις τώρα
Στο μυαλό μου είσαι!

Όλα τα χρόνια που θα έρθουνε για σένα
Να είναι όμορφα, να `ναι αγαπημένα
Να `χεις αγάπη στην καρδιά σου να μου δίνεις
Και μη φοβάσαι, ποτέ δεν θα ξεμείνεις.

Όλα τα χρόνια που θα έρθουνε για σένα
Να είναι ήσυχα να `ναι ευτυχισμένα
Να `χεις αγάπη στην καρδιά σου, μη φοβάσαι
Όσο μπορείς να μ` αγαπάς, δικιά μου θα σαι.

Η σκιά μου είσαι, αυτή που χρόνια
Τώρα κυνηγάω, ο καημός μου είσαι
Τα βράδια που στον κόσμο τραγουδάω
Στο μυαλό μου είσαι
αφιερομένο

Ανώνυμος είπε...

exeis dwsei noima stin zwi mou....

Ανώνυμος είπε...

Dwdeka xronia periplanisis, xameni ston kosmo tis apoplanisis
dwdeka xronia vithizomai, me ta oneira mou na vlepw na gremizoune!
dwdeka lepta axreiasta,mou ferane toso pono aviasta.

Tosa xronia kai se thimamai, to telos sou silogizomai kai se lipamai
Tosa oneira mazi, se dwdeka lepta ta gremises ola esi!
To dilitirio den tha afisw na mpei, avto pou ekane ti kardia sou toso skliri


Dwdeka xronia eimai moni, toso kosmo na me pligwnei
Dwdeka xronia isxiri den afisa ti maxi me ti zwi
Dwdeka xronia psaxnw mia agalia, zesti omorfi na me kanei pali kala.


Vrika kosmo na me stirizei, sti zwi mou skopo megalo dinei kai aksizei
Eimai paradeigma oxi lipisi, to profilaktiko einai i sigouri lisi
Avta eixa na pw sas evxaristw, mi skefteste ti zwi sas xwris to profilaktiko.

Ανώνυμος είπε...

einai poly omorfo to tragoydi toy fagoniou opws ki ayta pou egrafes gia th zwh ..

shmera eida kai gia tis efhmerides pou exoun graxei ..
perimenw thn synenteyzh apo to giatro ..

petros ...parakoloy8w to blog sou ..

Ανώνυμος είπε...

Η ζωη ειναι τοσο μικρη και εμεις εχουμε τοσα πολλα να κανουμε για εμας και αυτους που αγαπαμε... Ας ζουμε λοιπον τις χαρες που μας δινονται καθε στιγμη και ας αφησουμε τα προβληματα και τις λυπες για καποον αλλο κοσμο... Οχι τον δικο μας!!!

Ανώνυμος είπε...

Κουκλα μου εισαι φοβερη
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ
Ελπιζω πολλοι απο εμας να ειχαν τιν ψυχη σου για μενα το hiv ειναι κατι που δεν γνωριζω πολλα και δεν σου λεω ψεματα με τρομαζει,αλλα οχι με τιν απεχθεια πολλων,αλλα με τιν εννοια να μη μου τυχει και μενα

 
©  free template by Blogspot tutorial