"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Τα φάρμακα του Aids



Σ’ αυτή τη μικρή ενότητα, θα ήθελα ν’ αναφερθώ στα φάρμακα μου.
Μπορεί να μην σας είναι ευχάριστο το θέμα ,σκεφτείτε όμως και εμένα.
Αλλά εγώ βλέπω τη θετική πλευρά. Παλεύω για τη ζωή μου .

Καιρό όμως τώρα στριφογύριζε στο μυαλό μου να σας πω γι’ αυτό.
Κάθισα και υπολόγισα , πόσα ακριβώς, έχω πάρει όλα αυτά τα χρόνια.
31.680 χάπια ως τώρα …
Ναι ! τόσα είναι !

Μπράβο μου, που αντέχω λέω πολλές φορές στον εαυτό μου .
Μπράβο μου, που αντέχω , που χαμογελάω , έχοντας υπομονή , κουράγιο για να μπορώ ν’ ονειρεύομαι .

Πολλές φορές πέφτω κι εγώ , λυγίζω , κλαίω , πονάω .



Αλλά σηκώνομαι όρθια γιατί ξέρω πως μια ακόμα όμορφη στιγμή, είναι κάπου κρυμμένη και με περιμένει .
Με τίποτα δεν θέλω να την χάσω .

Η ζωή έχει πολλές πλευρές …
Φάρμακα και αγκαλιές !
Και τα δυο πολύτιμα γιατρικά.
Θέλω μεγάλη δόση αγκαλιάς ,
για ν’ αντέξει στα δύσκολα η καρδιά .


Ζωή ….



Κλείνω με το υπέροχο αυτό απόσπασμα :

Το ξέρω πως καθένας μονάχος πορεύεται στον έρωτα,
μονάχος στη δόξα και στο θάνατο.
Το ξέρω. Το δοκίμασα. Δεν ωφελεί.
Άφησέ με να’ ρθω μαζί σου.

Γιάννης Ρίτσος




..."ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ..."

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

yperoxo!
tosa xapia !
tosh agaph gia th zwh !

zwh eisai yperoxh

nikos

Ανώνυμος είπε...

SYGLONISTHKA

Ανώνυμος είπε...

pote allwte den einai mesa apo ta matia mias gynaikas apo toso konta thn alh8eia ...

Δημητρης είπε...

Χιλια μπραβο κοπελα μου, μακαρι να χα κι εγω τη δυναμη της θελησης που χεις κι εσυ

Unknown είπε...

Φιλενάδα είμαστε μαζί στο ίδιο τραίνο.
Μη το ξεχνάς, δεν είσαι μόνη σου!
Αγκαλίτσες

Ανώνυμος είπε...

Ίσως να το έχεις ψάξει ήδη, αλλά αν όχι, πιστεύω ότι πρέπε να δώσεις μεγάλη προσοχή σε αυτό το βίντεο:
http://www.youtube.com/watch?v=B_nDd9sOqLk&feature=related

Το μόνο σίγουρο είναι ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΙΑΤΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ. Και δεν το λέω με κάποια κρυμμένη μεταφορική έννοια. Διάβασε τα βιβλία του Δρ. Μουρούτη και θα καταλάβεις τι εννοώ.

Μέσα από την καρδιά μου... ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!
Ορέστης

Ανώνυμος είπε...

O 8eos na se exei kala.Xairomai pou vlepw pws mesa se mia tetoia sapia koinwnia yparxoun akomh kala kai an8rwpina atoma me 8elish gia zwh,pou paleuoun gia ena kalytero ayrio,pou de kata8etoun ta opla,pou de to vazoun katw,pou de mporoun na dextoun thn htta.Se zhleuw kai makari oloi mas na mporousame na sou moiasoume estw kai sto ena xiliosto.

Me exei syglonisei h istoria sou kai o tropos pou paleueis gia th zwh sou.Yperoxh prospa8eia.An oloi eimastan opws esy o kosmos mas 8a tan enas paradeisos.

Eyxes gia oti kalytero epeidh eilikrina to a3izeis....

Danihl

(sorry gia ta greeklish paidia ...)

Ο νοών...νοείτω είπε...

Αγαπητή Ζωή,
Με λίγα λόγια και πολλές Αγκαλιές, έστω και ηλεκτρονικές, σου εύχομαι, η Δύναμη που εκπέμπεις, με πόνο κλάμα και ελπίδα, να σου επιστρέψει από όλους αυτούς που τους άγγιξες, με την μορφή της τέλειας ίασης και κάθαρσης από τα 31.680 χάπια.
Όσο δεν χρειάζεσαι χάπια για το πνεύμα σου και την ψυχή σου, αισιοδοξώ.

Ανώνυμος είπε...

zwh eisai apo ta liga atoma pou aksizei na gnorisei kapoios

Ανώνυμος είπε...

zwh mathame kai exoume na mathoume polla apo sena
filia polla :)

Ανώνυμος είπε...

Ζωή!

Mας δίνεις τόση δύναμη!

Σε αγαπάμε πολύ!

Ευχαριστούμε που μας άνοιξες την ψυχή σου με τέτοια παρησσία.

Οι αναρτήσεις σου είναι τόσο δυνατές!

Όπως και το πάθος σου για ζωή άλλοστε!

Είναι τόσο λυτρωτικό να διαβάζει κανείς το blog σου!

Σε φιλώ γλυκά!

Michelin man

Ανώνυμος είπε...

Eimaste mazi soy !

Pote zana kaneis allos an8rpopws me to problhma soy dne milhse toso zeka8ara !!

Otan anafer8hkes sta xapia ekei eniwsa sygkinhsh!


zvh mazi sou ..

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΖΩΗ..
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ,ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙΣ....
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ ΝΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ...
ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΔΙΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΒΟΗΘΕΙΑ , ΣΕ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ....
ΚΡΙΣΑΙΟΝ....
http://krisaion.pblogs.gr/
ΕΔΩ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑ {Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΦΩΣ}

marianaonice είπε...

Ζωή είσαι νικήτρια της ζωής!
Προχώρα! Μη το βάζεις κάτω!
Υπέροχη η ανάρτησή σου, μας κάνει να προσγειωθουμε και να σκεφτούμε...
Και το αφιερωμα του Ρίτσου, τόσο αληθινό!
:))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ζωή μου αφοπλιστικά ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ η ανάρτησή σου.
Χαίρομαι που γνωρίζω μια πραγματική αγωνίστρια της ΖΩΗΣ

Φιλί και μεγάλη Γλαρένια αγκαλιά

Ανώνυμος είπε...

ωραιο κλιπ, πρεπει να εγινε προσφατα

Φωτης

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Τά σέβη μου !!!!!
Ένα μητρικό φιλί, μια αδελφική αγκαλιά,ένα φιλικό χαμόγελο και μια θερμή χειραψία σου στέλνω από καρδιάς.
Ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το μήνυμα Ελπίδας, αξιοπρέπειας,Αντοχής κι Αγάπης για την Ζωή που έλαβα από Σένα.
Λυγερή Βασιλείου

http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

diakonia agapis είπε...

Εύχομαι τα φωτεινά κύμματα των αγγέλων να γαληνεύουν των απέραντο ωκεανό της καρδιάς σου.

Ανώνυμος είπε...

Re pedia kairo exei na grapsei h zoh , lete na hrthe to moiraio ? O theos na thn filaei .

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρά είναι!

Ανώνυμος είπε...

Ζωη,να ξέρεις ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που σου συμπαραστέκονται,διότι θα ήταν αμαρτία να συνέβαινε το ανάποδο!!! Η επιλογή των στίχων του Ρίτσου είναι πολύ εύστοχη,γιατί τα μηνύματα που μας περνάει είναι επίκαιρα!! Καλή δύναμη σε ό,τι κ να κάνεις

Ανώνυμος είπε...

h dinami tis psixis einai pio isxiri apo kathe ti iliko se afton ton kosmo.

zwh, exeis dinami, mi thn xaseis........

Ανώνυμος είπε...

αγαπητή Ζωή, θα ήθελες να ρίξεις μια ματιά στο site www.hivwave.gr
φιλικά
Joseph

 
©  free template by Blogspot tutorial