"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Ένας άγγελος που τον λένε Άγγελο



Πόσο χάρηκα με αυτή τη φωτογραφία που μου έστειλε, ο Άγγελος.
Μου χάρισε τον αγώνα αυτό, που έδωσε πριν λίγο καιρό, για το δικό μου αγώνα για το Aids.
«Τέσσερις (4 )ώρες και 42 λεπτά» , έκανα μου είπε για σένα Ζωή. Αλλά ήταν πολύ λίγο, στα λεπτά και τη ζωή που δίνεις εσύ κάθε στιγμή, για να είσαι ζωντανή, όχι μόνο σωματικά αλλά και ψυχικά».

Άρχισα να κλαίω. Δεν μπορούσα με τίποτα να σταματήσω.
Αυτά όμως ήταν δάκρυα χαράς γιατί νιώθω πως αργά και σταθερά βλέπω πως υπάρχουν άνθρωποι που προβληματίζονται και είναι έτοιμοι να δώσουν ένα μικρό κομμάτι από το χρόνο τους.
Ένας άντρας στα 27 του χρόνια μου έδωσε κουράγιο, γιατί σκέφτηκε να προσφέρει κι αυτός κάτι σ’ αυτή τη μεγάλη προσπάθεια της ενημέρωσης που έχω ξεκινήσει.
Ναι παιδιά σας έχω ανάγκη. Σας χρειάζομαι πλάι μου για να μπορέσω να συνεχίσω.
Έχω πέσει αρκετές φορές στη διαδρομή. Και πιστέψτε με, αυτό τον καιρό είμαι αρκετά κουρασμένη και έχω αρκετά προβλήματα υγείας.
Αλλά τα σπασμένα μου φτερά, κάτι τέτοιες στιγμές, όπως μ’ αυτό που έκανε ο Άγγελος, γιατρεύονται και πετάω ψηλά.

Δώστε αγάπη

Σήμερα δεν θα γράψω πολλά. Σήμερα θα σας δώσω μια μεγάλη αγκαλιά και θα σας προτρέψω να ακούσετε λίγο περισσότερο κάποιον φίλο ή γνωστό σας που βρίσκεται σε αδιέξοδο ή αντιμετωπίσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα.
Δεν υπάρχω μόνο εγώ παιδιά με το Aids αλλά και πολλοί άλλοι με πολύ σημαντικότερα προβλήματα.
Μην κλείνεται τα μάτια σας. Κοιτάξτε γύρω σας και προσφέρετε το καλύτερο σας εαυτό σε όποιον μπορείτε γιατί θ’ έρθει η στιγμή να χρειαστείτε κι εσείς τη βοήθεια κάποιου.

Άγγελε μου σ’ ευχαριστώ που η φωνή της καρδιάς μου έφτασε ως τα Γιάννενα και την άκουσες.

Ευχαριστώ όμως κι όλους εσάς.
Το Aids είναι ένας ιός που θέλει προσοχή.
Ο άνθρωπος όμως έχει ανάγκη την αγάπη πάνω απ’ όλα.

Σ’ ευχαριστώ Άγγελε μου ……

Σ’ αυτό το δύσκολο ταξίδι μου μέσα στη ζωή, προσμένω τα χέρια σας να με αγγίξουνε, γιατί τα δικά μου, σας έχουν ήδη αγκαλιάσει .


Ζωή …

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το ξέρω πολύ καλά το τι περνά ο κάθε άνθρωπος να επιβιώσει τα καθημερινά.Όταν του συμβαίνει την πορεία της ζωής του και καταλήγει να ζητάει την ανάγκη του άλλου.Να χαρίζετε αγάπη γιατί κάποια στιγμή θα σας το ανταποδώσουν,όταν χρειαστείτε την ανάγκη σας.Όπως λες κι εσύ Ζωή μου,να μην κλείνουμε τα μάτια κανενός!ΔΩΣΤΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΓΕΛΙΟ,ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΓΑΙΤΡΕΥΟΥΝ.(Mits-Coco)

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟΙΧΟ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ...ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Κ ΑΚΟΜΑ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΙΓΟ ΑΝΘΡΩΠΙΑ. Η ΘΕΛΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ,ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ Κ Σ'ΑΥΤΗ ΤΟΥΣ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ,ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ!! ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΜΕΣΑ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΤΩΣΑΝ...ΣΗΜΑΣΙΑ Κ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Στη θέση σου εγώ προσωπικά θα είχα τρελλαθεί.
Και μόνο που μέσα στο ζόρι που τραβάς σκέφτεσαι τους άλλους, τα λέει όλα!
Είσαι φοβερή δεν έχω λόγια υποκλίνομαι!

Ανώνυμος είπε...

Μακαρι να μην χρειαζοταν να βρεθεις κι εσυ, και ο οποιοσδηποτε στη θεση να ζητησει βοηθεια.. αλλα δυστυχως η ζωη ολα τα συνδυαζει, και εκει φαινεται η ανθρωπια, και η προσωπικη δυναμη για να συνεχισεις.. και να συνεχισεις να νιωθεις την αγαπη που θες να δωσεις, ειναι μεγαλο οπλο. Υπομονη, και παντα για κατι καλυτερο ευελπιστουμε, ωστε να χαμογελας ολο και περισσοτερο! (Β)

ΓΙΑΝΝΗΣ Β. ΚΩΒΑΙΟΣ είπε...

Αγαπητή Ζωή, σε ανακάλυψα μέσω του χθεσινού (18.1.10) ολοσέλιδου ρεπορτάζ του ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ και νιώθω τυχερός γι' αυτό! Θα ήθελα το e-mail σου, για να ανταλλάσσουμε υλικό, πέρα από τα σχόλια στα ιστολόγιά μας. Το blog μου είναι το amfiaraos59.blogspot.com και το mail: amfiaraos59@gmail.com
Σε φιλώ και σε συγχαίρω για τον αγώνα σου (σε όλα τα μέτωπα)!
ΓΙΑΝΝΗΣ

Ανώνυμος είπε...

To na dinis agapi kai boithia einai poli simantiko, alla prepei na thelis na to kaneis, na sou bgenei.................ego pisteuo iloi theloun na dosoun agapi, alla fobounte mipos den paroun piso to idio ki etsi menoun klismenoi sto "kabouki" tous. kapos etsi ginete panta kai pisteuoume oti den exoume anthropia, eimaste adiaforoi ktl..................... OLOI exoume agaph mesa mas , apla prepei na thn bgaloume sto fos.......................opos einai kai h zoh sto fos!!!!

Ανώνυμος είπε...

Prin liges meres eida gia prwth fora to blog soy kai malista poly prosfata diabas sthn efhmerida eley8eros typos gia thn prosfora soy sto xwro tou aids .

PAIDIA 8A SAS RWTHSW KATI POLY SHMANTIKO


EXOYME PAREI EIDHSH TH SHMANTIKO PROSEREI AYTH H KOPELA ?

Ανώνυμος είπε...

Paidia prepei na kanoume kati oloi mazi.

H zwh ekane thn arxh me mono stoxo na bohthisei. Emeis apla tha ths leme eyxaristw??? As ths to diksoume me prakseis. As bohthisoume th Zwh na akoustei perissotero.

 
©  free template by Blogspot tutorial