"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

Aids- Η δύναμη της προσφοράς.


Ανήλικα κορίτσια κι αγόρια, αναζητούν στο internet το παιχνίδι, αγνοώντας τους κινδύνους.

Όσο περνάει ο καιρός νιώθω όλο και περισσότερο τι δύναμη να κάνω περισσότερα πράγματα για εσάς. Να προσφέρω ότι μπορώ για να βοηθήσω στην ενημέρωση όχι μόνο για το Aids, επειδή έτυχε σ’ εμένα κι όπως βλέπετε δεν βάλτωσα μέσα στη μιζέρια μου, αλλά και για άλλα εξίσου σοβαρά μεταδιδόμενα νοσήματα.

Θα ήθελα να κάνω μια μικρή αναφορά σ’ αυτούς που με χτυπάνε αλύπητα με τα μηνύματα τους στο msn για τον αγώνα μου αυτό.
Να ξέρατε πόσο σκληροί ακόμα και από μια αρρώστια μπορεί να γίνουν οι άνθρωποι. Μα εμένα δεν με πληγώνουν, αλλά με δυναμώνουν.

Είμαι αποφασισμένη να κάνω τα πάντα για ν’ ακουστεί παντού η φωνή μου.
Όμως δεν θα μπορούσα να λησμονήσω κι εκείνους που με στηρίζουν κι μιλάμε σχεδόν καθημερινά μέσο του msn messenger και είναι πλάι μου ενθαρρύνοντας να γράφω συχνότερα και να κάνω περισσότερα πράγματα στο θέμα ενημέρωσης για το Aids.



Δεν μπορώ να κλείσω τα μάτια μου

Πρέπει να κάνω κάτι λέω και ξαναλέω πολύ συχνά στον εαυτό μου. «Συναντώ» μέσο του internet πολύ συχνά πολύ νέα παιδιά που χάνονται αναζητώντας κάτι μέσα στο χώρο αυτό.
Νέα παιδιά. Ανήλικα παιδιά 12, 13, 14 που έχουν ήδη αρχίσει την ερωτική σου ζωή και δεν φοράνε προφυλακτικό.
Που φοβούνται για μια πιθανή εγκυμοσύνη.
Έρχομαι πιστέψτε με σε πολύ δύσκολη θέση. Τους αναφέρω πως πρέπει να μιλήσουμε αμέσως στους γονείς τους και να ενημερωθούν περισσότερο για τα μέτρα αντισύλληψης από τον οικογενειακό τους γιατρό και γυναικολόγο.

Φοβάμαι γι αυτά, γιατί θα μπορούσαν να είναι παιδιά μου, παιδιά σας.
Με πολλές γυναίκες κι έχουν κόρες σ’ αυτήν την ηλικία συνομιλώ αρκετά, συχνά εκφράζοντας μου την ανησυχία τους αλλά και το σημαντικό ρόλο που μ’ αυτήν τη μικρή μου προσπάθεια.

Να χτυπήσουν δυνατά οι καμπάνες της ενημέρωσης


Θα ήθελα να σας ομολογήσω πως πολύ μεγάλα chat δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα να είμαι μόνιμα σε κάποια στήλη τους και ειδικά όταν εκεί μπαίνουν καθημερινά κυρίως νέοι άνθρωποι.
Βέβαια δεν μπορώ να ξεχάσω κι αυτούς που μ’ ανέφεραν και προσπάθησαν να περάσουν κάποιο μήνυμα.
Δεν γίνεται όμως τίποτα έτσι. Χρειάζεται να χτυπήσουν δυνατά οι καμπάνες τις ενημέρωσης. Δεν αρκούν μικρά καμπανάκια μόνο και μόνο για να καθησυχάσουμε την συνείδηση μας.

Είμαι εδώ και με βλέπετε, όπως και το Aids, που δεν θέλετε να δείτε.


Εγώ ακόμα και με τα χέρια δεμένα θα συνεχίσω να γράφω με το στόμα. Θα φωνάζω και θα προσπαθώ να περάσω στη νέα εκείνη κοπέλα των 13 ετών που γνωρίστηκε με έναν άγνωστο μέσο του
internet, χωρίς να σταθώ καθόλου αν ήταν σωστό αυτό που έκανε, αλλά τουλάχιστον να ζητήσει το προφυλακτικό.
Μην τρομάζετε. Μη κλείνεται τα μάτια σας .Αυτή είναι η αλήθεια. Πολλά νέα παιδιά μου μίλησαν για τραυματικές εμπειρίες που είχαν. Είναι τα δικά σας παιδιά ίσως και τα δικά μου που δεν μπόρεσα να κάνω.



Μη μείνεις θεατής


Όλη μου τη ζωή και δεν αναφέρομαι μόνο στο τωρινό μου πρόβλημα υγείας έπρεπε να περνάω μέσα από κεραυνούς για να μπορέσω να προχωρήσω. Αυτό θα κάνω κι αυτή τη φορά.
Για μένα είναι όνειρο ζωής να μπορέσουν όσοι γίνεται περισσότεροι άνθρωποι να μάθουν τις σωστές πληροφορίες από τους ειδικούς επιστήμονες!


Ακόμα κι αν δεν υπάρχουν έτοιμοι δρόμοι εγώ θα τους δημιουργήσω.


Ξέρω πολύ καλά πως αυτό που ξεκίνησα να κάνω δεν είναι καθόλου εύκολο. Πολλές φορές δεν υπάρχουν καν δρόμοι.
Αλλά ακόμα και τότε εγώ είμαι έτοιμη να τους φτιάξω, για να περπατήσετε.

Κι όλο αυτό το κάνω γιατί όσο μιλάμε το Aids, εξακολουθεί να υπάρχει κι ένα ακόμα αθώο παιδί θα πειστεί από κάποιον να βγει ραντεβού έξω μαζί του και δεν θα χρησιμοποιήσει προφυλακτικό.




Είμαι εδώ! Εσείς που είστε ;


8 σχόλια:

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Εδώ είμαστε αλλά μήπως σ ακούει κανείς;
Εύχομαι η νέα χρονιά να σου δώσει δύναμη και κουράγιο ν αντέξεις τους ανθρώπους που απ ότι φαίνεται είναι χειρότεροι απ την αρρώστια.
Εγώ προσωπικά σ ευχαριστώ που αποφάσισες να μου δείξεις με πολύ όμορφο και ταυτόχρονα αυστηρό τρόπο, πόσο ανεύθυνη έχω υπάρξει στη ζωή μου.
Είσαι υπόδειγμα. Εγώ στη θέση σου θα είχα καταρρεύσει.
Το 2010 να σου χαρίσει ότι λαχταράς!

Λευτερης είπε...

Πρεπει να καταλαβουμε ολοι οτι το να ζητησεις απο τον ερωτικο σου συντροφο να χρησιμοποιηθει προφυλαχτικο δεν ειναι κακο ουτε προσβολη για κανεναν , αλλα αντιθετα ειναι σεβασμος και αγαπη για τη ζωη και τον ερωτα! Μεσα απο την καρδια μου , Ζωη σου ευχομαι το νεο ετος να εισαι 2010 φορες πιο δυνατοι και να ξερεις οτι αυτο που κανεις ειναι κατι παραπανω απο λειτουργημα που το εχουμε ολοι αναγκη !

Manos είπε...

Εδώ είμαστε κι εμείς. Μπράβο Ζωή που συνεχίζεις και προσπαθείς να αφυπνίσεις συνειδήσεις και μην σε τρομάζει τίποτα. Να ξέρεις ότι έχεις δίπλα και κάποιους απλούς ανθρώπους που σε διαβάζουν σε στηρίζουν και θα προσπαθήσουν κι αυτοί με τη σειρά τους να βοηθήσουν σε αυτό που κάνεις. Να κλείσω με μια μαντινάδα για να ευχηθώ κι εγώ για το νέο έτος:
Όσα χωράνε στο όνειρο κι όσα ο νους σου βάνει,
ο νέος χρόνος που θα ρθει δώρα να σου τα κάμει...
Μάνος

Ανώνυμος είπε...

Αν κάπιος παρατήρουσε τον άνθρωπο με το βλέμα του παρατηρητή και έγραφε κριτική για το ζώο άθρωπο πιστεύω θα μας χαρακτίριζε εγώιστικα ζώα που αναζήτουν την ευχαρίστιση τις στίγμης χώρις να ενδιαφέρονται για τις επιπτώσεις και τις βλάβες που μπορεί να διμιουργήσει αυτή η πράξη στον συνάθρωπο του στο ίδιο το είδος του, ότι θα συνεχίσει να καταστρέφει και να βλάπτει κοιτάζοντας την δικία του ικανοποίηση, ενα υποκριτικό πλάσμα με αυτοκαταστοφίκες τάσης.Ένα παράδειγμα για την υποκρισία του ανθρώπου είναι η συμπεριφορά του προς τα ζώα,από τη μια τα χρησιμοποίει σαν κατοικίδια λέγοντας ότι ειναι φιλόζωος αλλά από την άλλη δεν έχει ενδοιασμούς να τα σκοτώσει με τους πιο βασανιστικούς τρόπους για να τα κάνει τρόφη του.Όταν κάποια συμφόρα βρίσκεται μακρία του θα συγκινιθεί και μέσα του θα χάρει που δεν έχει επιπτώσεις σε αύτον τον ίδιο.Όταν μάθει ότι το μικρό κορίτσι του γείτονα βγαίνει με άγνωστους θα την κρίνει σκλήρα και θα κοιτάξει μήπως μπορεί να εποφεληθεί και ο ίδιος από αυτη τη κατάσταση, αν όμος η δικία του κόρη τα κάνει αυτά θα την χτιπήσει και θα κάνει τα πάντα για να κρύψει το γεγονός αυτό από την υπόλοιπη κοινώνια.Η αμάθεια σαπίζει τις κοινώνιες των ανθρώπων και πλουτίζει την μειόνοτητα αύτων που κρατάνε τις γνώσεις στα χέρια τους.
Μπράβο Ζώη για την προσπάθεια σου να δώσεις γνώση για τόσα σοβαρά θέματα

Ανώνυμος είπε...

rotas zoh "pou eiste"? ela nte..............oloi kati psaxnoun, sto internet, sth douleia, sth zoh genika, les kai kati tous lipi..................borei na lipi o xamenos eautos mas!!! malon prepei na fame kamia sfaliara apo thn zoh gia na ton broume??? pios xerei. as koitaxoume mesa mas , pou xereis kati borei na broume.
h zoh einai sto "fos"............ emeis???

Ανώνυμος είπε...

Otan enas an8rvpos prospa8ei toso kai paleyei mesa apo thn sklhrh ka8hmerinothta na prosferei kati se kapoion tote paidia emeis den exoume parei eidhsh th dwro mas kanei ayth h gynaika.

Katanalwnoun ta kanalia kenes wres me diafora asxeta 8emata gia to sex kai to poios exei me pia h poios xwrise kai ena 10 lepto na asxoh8ei kaneis me ayton ton an8rwpo den t ekane.
Paidia oloi mazi prepeina sthrizoyme thn Zwh na synexisei ayto poy kanei.
Thlefwnhste se ekpompes.
zhthste na ginei gwsto to blog thw zwhs
Apaithste na ginei gnwsth h prosforas ths
Apaithste na bgei h an8rwpia ths sto fws
telika mesa apo th zwh ema8a pws to aids einai to ligotero pou mporei na mas symbei mprosta sth blakeia kai adiaforia poy deixnoume.

Zwh sygnwmh poy den eixa dei etsi ta pragamta

zwh sygnwmh poy den eida pote ti krybeis
alla mporw na ma8w apo sena

zwh eyxaristw

gianna apo petroupolh

Ανώνυμος είπε...

Ανθρωποι σαν την Ζωή μας κάνουν να νιώθουμε περισσότεροι άνθρωποι αλλά και υπεύθυνοι γιατί δεν κάνουμε τη φωνή της ν' ακουστεί παντού.\\

Γιάννης

Ανώνυμος είπε...

Sygxaritiria gia to ergo sou Zoi. Einai panta epikairo thema gia olous mas. Se euxaristoume pou moirazesai tin istoria sou. Makari na einai faros gia pollous.

Nausika

 
©  free template by Blogspot tutorial