"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012


Ελεεινοί άνθρωποι

  H βρώμικη ψυχή δεν αλλάζει,
  γιατί η κακία απ’ εκεί πηγάζει.








Ξέρω πως έχω καιρό να γράψω. Αλλά τα προβλήματα υγείας μου και η παραμονή μου στο νοσοκομείο με κατέβαλαν πολύ.
Δεν ήθελα να μιλήσω και να γράψω!

Βυθίστηκα στη σιωπή για λίγο!
Τώρα όμως είμαι εδω!

         
Αλλά αυτό που μ’ έχει θυμώσει αυτό το καιρό, είναι η αηδία για κάποιους ανθρώπους!

Με αφορμή το «κόψιμο»των επιδομάτων για τους αναπήρους, βρήκαν ευκαιρία κάποιοι, να βγάλουν προς τα έξω το πραγματικό τους εαυτό.

Αυτό το κείμενο είναι αφιερωμένο σ’ εκείνους, που τόλμησαν να ξεστομίσουν πως εγώ παίρνω επίδομα ενώ αυτοί όχι επιπλέον χρήματα.

Τους χαρίζω το Aids και το επίδομα !

Οι αρρώστιες δεν αντιστοιχούν και δεν μπορούν να πληρωθούν με κανέναν επίδομα αναπηρίας.

Η οικονομική κρίση, δεν θα μας κάνει απάνθρωπους, αν δεν είμαστε ήδη!

Χτυπάτε εύκολα τους ανθρώπους που έχουν Aids, άραγε σκέφτεστε έτσι και γι’ αυτούς που κάνουν αιμοκάθαρση και πολλούς άλλους με σοβαρά προβλήματα υγείας?
Είμαι σίγουρη πια !!



Πόνεσα πολύ με τα βρώμικα  λόγια τους , αλλά αυτό μου έδωσε δύναμη να μην επιτρέψω σε κανέναν τιποτένιο, να με στεναχωρήσει ξανά.

Τα φάρμακα όσο περνάει ο καιρός με βαραίνουν. Μα πιο σκληροί ακόμα και από το θάνατο οι άνθρωποι.
Μα υπάρχουν και κάτι υπέροχοι χαρακτήρες που με κάνουν να παραμένω στο δρόμο μου και να μην γεμίζω μισός!
Μόνοι μας τον κουβαλάμε το σταυρό της ζωής μας! Το δικό μας φορτίο και μόνο!

Η βρώμικη ψυχή δεν ξεπλένεται με τίποτα. 
Η βρώμικη ψυχή δεν αλλάζει,
γιατί η κακία απ’ εκεί πηγάζει!

Παίρνω ανάσα για να συνεχίσω!
Φίλε δεν θα λυγίσω!
Μέσα από το πόνο χαμογελώ,
μόνη συνεχίζω, αλλά αληθινά ζω!

1 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Ελπιζω να εισαι καλυτερα!
Οσο για την κακεντρεχεια, αστο..περισσευει στις μερες μας, μη δινεις σημασια, ψηλα το κεφαλι!

 
©  free template by Blogspot tutorial