"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Tα όχι της ζωής μας


                   


Σκεφτόμουν αυτές τις ημέρες, πόσο δύσκολο είναι να κάνεις τη ζωή που θέλεις, χωρίς συμβιβασμούς!
Μπορεί να είναι δύσκολο, αν δεν είναι αυτό που θέλεις κι εύκολο όταν πηγαίνεις στο δρόμο που επιθυμείς, περνώντας από δύσβατα μονοπάτια.

Εγώ διάλεξα λοιπόν, το δρόμο της αλήθειας!
Μοναχικός δρόμος!
Κάπου εκεί δίπλα και το Aids!
Είμαι εγώ, με όλα τα όχι μου!

Όχι, στο ψέμα!
Όχι, στη βρωμιά της ψυχής !
Όχι, στη παράδοση, της ζωής μας, χωρίς να πολεμήσουμε!
Όχι, στις μάσκες! Τα πρόσωπα σας να βλέπω!
Όχι, στα ναι, που μας κάνουν ζωντανούς νεκρούς!

Tα δικά σας όχι ?

2 σχόλια:

Athanasios Int είπε...

Έχεις την αμέριστη συμπάθειά μου...όχι υποκριτικά!έστω από εδώ!

Ανώνυμος είπε...

Αν όντως διάλεξες τον δρόμο της αλήθειας θα πρέπει να αποκαλύπτεις στους ερωτικούς σου συντρόφους ότι έχεις aids πριν κάνεις κάτι μαζί τους.....Και ας έχει σαν αντίτιμο πολλές φορές την μοναξιά τουλάχιστον θα είσαι ειλικρινής...!

 
©  free template by Blogspot tutorial