"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012


Πόσο μαλάκας είσαι, όταν την αλήθεια αποποιείσαι ?

Τ’ άπλυτα σου, θα βγουν στη φόρα
 ότι και να λες, με το ψέμα τώρα



Παρόλο που είμαστε σε μια εποχή, που η Ελλάδα  έχει συγκρουστεί με το παγόβουνο της φτώχειας και αρχίζει να βυθίζεται, εγώ θα συνεχίζω τον αγώνα που έχω ξεκινήσει για το Aids. Μόνη μου, μιλάω με ανθρώπους και τους  ενημερώνω για το blog  μου και που μπορούν ν απευθυνθούν για ν’ πάρουν απαντήσεις, από ειδικούς!



θα μου πείτε είναι τίτλος αυτός ?
Ε ναι !

θα σας εξηγήσω το γιατί !

Ο άνθρωπος που  κουβαλάει  μια λανθασμένη νοοτροπία, είναι καταδικασμένος, για το προφυλακτικό και αν εγώ θα πρέπει να κάνω έρωτα και ότι αυτός έχει δικαίωμα να κάνει ότι θέλει. Ν’ απατάει τη γυναίκα του, ή η γυναίκα να οδηγείται σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις , χτυπώντας πάντα εύκολο το φορέα του Aids.

Όλα αυτά, όταν συνυπάρχουν, με το βόλεμα, τη κλεψιά, τη ψευτιά, τα μαύρα χρήματα, τα οικονομικά εγκλήματα, τα βολέματα, οδηγούν στο πουθενά.

Πάμε μπροστά? ή πίσω?
                   
Επιλογή σου 

Πόσο μαλάκας είσαι ?
όταν την αλήθεια αποποιείσαι?
Όταν το ψέμα προτιμάς
τότε όλη σου τη ζωή, υποτιμάς!

Επέλεξε τη ζωή,
ή την ευθεία ψεύτικη, νεκρή  γραμμή.

Δικιά σου φίλε, η επιλογή!



Γι’ όσο είμαι εδώ και πορεύομαι,
 κι αυτή τη ζωή γεύομαι,
 θα σου θυμίζω, κάθε στιγμή,
 για να μην ξεχνώ κι εγώ,
το άδικο δεν το μπορώ!

 
©  free template by Blogspot tutorial