"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

Αποκλειστική είδηση


Πιστεύω πως ανήκω στη κατηγορία εκείνων των ανθρώπων, που με τίποτα δεν μπορούν να συμβιβαστούν και να σιωπήσουν.

Έχω την ανάγκη να μιλήσω .Να ουρλιάξω άλλες, φορές .
Να σπάσω τους ψεύτικους καλυμμένους καθρέφτες κι ας ματώσω.
Όμως θεωρώ πως ο λόγος μου εδώ είναι το ίδιο δυνατός χωρίς να προβώ σε καμιά μορφή βίας , που απεχθάνομαι όσο τίποτα άλλο .

Αυτή τη φορά θα σας μιλήσω για ανθρώπους και καταστάσεις που μπορεί κάποιοι ν’ αγνοείται , άλλοι να υποπτεύεσθε και ίσως ελάχιστοι να γνωρίζεται .


Άνθρωποι που πρέπει να γίνουν πρώτη είδηση


Θα αναφερθώ στους γιατρούς που ασχολούνται με το Aids , το νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό.
Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομη και περιεκτική, αν και πιστεύω πως οι λέξεις μου είναι πολύ λίγες για να περιγράψουν το πολύτιμο έργο τους..


Οι γιατροί
είναι το στήριγμα μας, στον αγώνα που κάνουμε.
Θεωρώ πως η σχέση μας είναι ιδιαίτερα στενή .Είναι πάντα πλάι μας και το σημαντικότερο, ώρες και μέρες, εκτός ιατρείου .

Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη στιγμή, που μου ανακοινώθηκε πως είμαι θετική στον ιό και τον τρόπο που μου συμπεριφέρθηκε ο γιατρός .
Το πόσο ζεστά μ’ αγκάλιασε , μου μίλησε με πλησίασε και μου εξήγησε όχι μόνο ιατρικά αλλά και πρακτικά για τη ζωή μου απ’ εκεί και πέρα . Άγγιξε το χέρι μου και το κράτησε σφιχτά.
Εκείνη τη φρικτή ώρα ήταν το πιο μαγικό άγγιγμα που μου πρόσφεραν, γιατί επιθυμούσα, από κάπου κρατηθώ.

Πόσες νύχτες να ξέρατε , αγχωμένη με αποτελέσματα εξετάσεων από κάποιες παρενέργειες από τα φάρμακα, με ανασφάλειες , με προβλήματα δουλείας , με μοναξιά, πνιγόμουν και αναζητούσα κάποιον να κόψει τη θηλιά. Στάθηκαν πάντα κοντά μου .Σε κάθε ασθενή από εμάς, που το έχει ανάγκη.

Θεωρώ πως οι γιατροί που ασχολούνται με τον ιό του HIV, δεν βρέθηκαν τυχαία στο χώρο αυτό. Μέσα στη ψυχή τους έχουν πολλά αποθέματα αγάπης, τόσο για την άσκηση του επαγγέλματος, που ξεφεύγει σχεδόν πάντα από τα στενά του πλαίσια, για να προσφέρουν απλόχερα κάθε είδους βοήθεια, αλλά και για το σεβασμό που τρέφουν σε ανθρώπους σαν κι εμάς που πολλές φορές και ειδικά στην αρχή νιώθουμε απομονωμένοι, από μια κοινωνία που παίζει θέατρο σε πολλά πράγματα.

Το νοσηλευτικό προσωπικό, έρχεται συχνά σε επαφή μαζί μας, για τις τακτικές εξετάσεις αλλά και για πολλά άλλα που μπορούν να προκύψουν.
Κάθε τρεις μήνες περίπου, η κοπέλα που μου είναι υπεύθυνη για την αιμοληψία, είναι εκεί. Παρών όχι μόνο για λίγα δευτερόλεπτα.
Αισθάνεται την αγωνία μας για τα αποτέλεσμα, την πορεία του ιού και τις συχνές ερωτήσεις μας για τα Τ4 (η άμυνα του οργανισμού).
Μεγαλώνουμε μαζί τους τόσα χρόνια και μοιράζονται κι αυτοί μαζί μας τις δικές τους ανασφάλειες και προβληματισμούς για τη ζωή τους.

Το διοικητικό προσωπικό και ειδικά οι γραμματείς, όπου πέφτει όπως γίνεται πάντα, πάνω τους ,όλη η γραφειοκρατική εργασία. Όλα εκείνα τα χαρτιά που χρειαζόμαστε για χίλιους δυο λόγους.
Επίσης μια φορά το μήνα όταν πάμε για τα φάρμακα, είναι πάντα εκεί να μας εξυπηρετήσουν και να φροντίσουν κάθε λεπτομέρεια.
Μέσα στις σελίδες των περιοδικών που οι περισσότεροι διαβάζετε με αδηφάγα περιέργεια για ν’ «ενημερωθείτε» εκτενέστερα και να δείτε φωτογραφίες γνωστών προσώπων, αλλά και άλλων εντύπων, δεν θα βρείτε πουθενά το πρόσωπο εκείνου του γιατρού και πολύ σπάνια αφιέρωμα για τη ζωή του και τις ώρες που πρέπει να μελετήσει, να κουραστεί αλλά και πολλές φορές αργά το βράδυ ή τα ξημερώματα , όταν μια ανήσυχη Ζωή όπως εγώ, τους τηλεφωνήσει στο σπίτι τους για κάποιο πρόβλημα.
Γι’ αυτό θεώρησα, υποχρέωση μου να αναφερθώ σ’ όλες αυτές τις αξιόλογες προσωπικότητες, που είναι αφανείς ήρωες σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια που κάνουμε και κάνουν για να είμαστε καλά.

Αισθάνονται τη στεναχώρια μας και αυτό έχει πολλές φορές αντίκτυπο και στην προσωπική τους ζωή.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ, μέσα από την καρδιά μου.


Ζωή …..

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

endiaferouses apopseis apo ena poly evaisthito atomo

Unknown είπε...

Συμφωνώ. Ειδικά με τον πρώτο γιατρό μου δεν θα ξεχάσω πόσο με στήριξε.
" Καλημέρα σας κύριε. Το ξέρεται ότι το τεστ βγήκε θετικό; "
Οταν με ρώτησε σεξουαλικές προτιμήσεις και του είπα ότι είμαι γκέι στράβωσε την μούρη του.

Πως να ξεχάσω πόσο ζεστά μου φέρθηκε όταν μου είπε: Να αφήσετε το τηλ σπιτιού να ειδοποιήσουμε οικογένεια όταν γίνει το μοιραίο.
Και μετά όταν στενοχωρήθηκα με αυτά που άκουγα μου είπε: Πως κάνεις έτσι μωρέ όλοι θα πεθάνουμε μια μέρα.

Και από την άλλη πως να ξεχάσω την τωρινή γιατρό μου και το πόσο ανθρώπινα μου φέρθηκε.

Ζωή υπάρχουν γιατροί και γιατρίνες με αρχίδια, και γιατρουδάκια που θέλουν σκότωμα.
Φιλάκια πολλά και να σαι πάντα καλά.
Εγώ πάντως περνάω την ποιο ομορφη περίοδο της ζωής μου.

Ανώνυμος είπε...

suxarhthria se aytous tous an8rwpous pou dinoun zwh me thn an8rwpia tous kai ths euais8hsia tous se olous aytous pou thn exoun anagkh!!:)

andreas είπε...

zwh gia allh mia fora mprabo s ! kala kaneis kai kaneis gnwsto to ergo autwn twn spoudaiwn an8rwpwn ! de pisteua pos uparxou akoma tetoioi giatroi alla ap oti fainetai uparxoun kai mprabo tous ! se euxaristo gia thn enhmerwsh ! na sai panta kala !

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι ρατσιστικό και ηθικά απαράδεκτο να ρωτάνε σεξουαλικές προτιμήσεις? Είναι...

BUTTERFLY είπε...

Μπραβο Ζωη! Μπραβο που το αναφερεις! Σε μια εποχη που εχουμε συνηθισει τους αφορισμους, που προβαλεται μονο το ασχημο, που ειδικα οι εργαζομενοι στην υγεια απαξιωνοντα καθημερινα (και αρκετες φορες οχι αδικα) μια τετοια αναρτηση δινει πιστη κι ελπιδα!Τετοιοι ανθρωποι δινουν πιστη κι ελπιδα!
Καλη δυναμη και καλη συνεχεια!

Ανώνυμος είπε...

Nα είσαι σίγουρη οτι αυτή η αναφορά σου είναι η μεγαλύτερη ηθική ανταμοιβή που μπορείς να τους δώσεις γιατί πάνω απο το επάγγελμα και την επιστήμη τους είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ! Ο Θεός να τους έχει πάντα καλά και να τους δίνει πίσω τα καλά που κάνουν. Μπράβο Ζωή!!!

Λουκάς Σταμέλλος είπε...

Με την σειρά μου, αισθάνομαι μόνο ευγνωμοσύνη απέναντι στους ανθρώπους που εσύ νιώθεις την ανάγκη να ευχαριστήσεις.

marianaonice είπε...

Πόσο παρήγορες είναι αυτές οι ειδήσεις και πόσο πρέπει να ακούγονται...
Και είναι τόσο όμορφο αυτό το ποστ σου Ζωή!!!
Συνέχισε... ομορφαίνεις τη ζωή μας!!
Καλό χειμωνα καλή μου!
:)))

Ανώνυμος είπε...

pisth kai elpida se olo ton kosmo....olla na pane kala se ollous..me to kefali psila..me upomonh kai epimonh..na antimetopizoun olla tous ta problhmata....

Ανώνυμος είπε...

o giatros se ka8e ka8e arrwstia einai to Α kai to Ω gia ena as8enei...to exw perasei kai xerw...8elw na se rwtisw omos kati...ean kanoume exetaseis ematos proliptikes..ean ta lefka aimosfairia einai pesmena mazei me tis 1002 pi8anes aities mporei mia apo aytes na einai kai to aids?
xrusa...

Ανώνυμος είπε...

oloi pernanai diskolies oydis den meni xoris problimata oloi ypoferoyme geia kati parepiptontos exo dosi kai ego tin maxi tis zois moy tha sas to anafero os dilitireio ton neon einai polla afta poy prepi na prosexoyne idika pedia afthormita kalla se xaraktira kai taleporimena otheos dini oles tis diskolies se kaloys anthropoys geia na mpori na timorisei toys kakkoys me kali zoi alla me mia eonia zoi dixos dromo opos mono o theos kseri na to kani afto afxomai na pane olla kalla geia olo ton kozmo

bleeps.gr είπε...

kati realistiko...
as prospathoume n prostateuomaste oso to dunaton perissotero mporoume...
einai duskolo..
polu duskolo...
omws kaneis dn mporei na katigorithei pou prospathise..
kapoioi panta tha einai pio atuxoi apo allous..
kapoioi tha plirwnoun ti sugkuria...
i poihtikotita k o lurismos dn exoun orthologiko upovathro..
dn mporoun para na prosferoun psuxologiko apokoumpi stous dokimazomenous...
makari na tan alliws i zwh..
exei polla agkathia..
ena ap auta einai to AIDS..

 
©  free template by Blogspot tutorial