"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

Στιγμές μοναξιάς


Ομολογώ πως έχω αρκετό καιρό να γράψω στο αγαπημένο μου blog, που έφτιαξα με τόση αγάπη. Μου έλειψε.
Όμως ήθελα για λίγο να σιωπήσω. Είχα ανάγκη να χαθώ, να βυθιστώ ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι για να μπορέσω να σκεφτώ, να πάρω δυνάμεις, να κάνω ένα καινούργιο ξεκίνα.
Όπως κι έκανα. Άλλαξα δουλειά κι έτσι μου πήρε λίγο χρόνο ώσπου να προσαρμοστώ. Αλλά δεν ήταν μόνο η εργασία μου. Αυτό ήταν η αφορμή. Η αιτία ήταν στο να αναλογιστώ, τι ήθελα πραγματικά να κάνω, απ’ εδώ και πέρα .Δε σταματώ να ζω και ν’ ονειρεύομαι. Κάποιες φορές έχω ανάγκη όμως, να μετρήσω τις δυνάμεις μου. Τις αντοχές της ψυχής μου. Να μείνω ακίνητη. Για λίγο όμως , όπως αυτή τη φορά. Δεν αντέχω για πολύ.

Δε βαστώ να κοιτώ το κενό, σε μια στάση λεωφορείου, περιμένοντας πότε θα περάσει, τ’ όνειρο, η απόφαση, η στιγμή. Μπορεί ν’ αργήσει. Πολλές φορές έχω ξεκινήσει με τα πόδια .
Δεν πειράζει όπου και να φτάσω. Όσο αντέξω. Αλλά δεν θ’ συγχωρούσα ποτέ στον εαυτό μου να μην κάνει τίποτα. Μπορεί να συναντήσω στη διαδρομή το λεωφορείο αλλά αν δεν φανεί ποτέ, εγώ θ’ έχω χάσει όλη τη πορεία προς τα δικά μου θέλω. Τη διαδρομή του Οδυσσέα. Τη διαδρομής της ζωής.

Η διαδρομή μαζί με όλες εκείνες τις στιγμές ,που με κάνουν να νιώθω ζωντανή. Ακόμα και τις ώρες που με βαραίνει η μοναξιά. Αλλά της βάζω μουσική, για να γεμίσει με ήχους η σιωπή.
Τις στιγμές που λυγίζω από το φορτίο του Aids. Ναι και τότε !
Οι αγκαλιές και οι πληγές. Χαμογελάω, πονάω, μετανιώνω , πεισμώνω, παραιτούμαι και πάλι από την αρχή.



Είμαι απλά μια γυναίκα γεμάτη από λάθη, πληγές, χαμόγελα, φοβίες, τρέλα, πάθος. Ξεχειλίζω από την ανάγκη να δώσω αγάπη.
Στο παρελθόν μπορεί να τ’ έκανα αλλά θέλω και το παρών να γεμίσω , γιατί νιώθω άδεια αλλιώς.
Σκέφτομαι πολλές φορές πως η προσφορά για μένα είναι στη φύση μου, περισσότερο μάλιστα από το να παίρνω. Το θέλω σίγουρα κι αυτό, αλλά δεν αποτελεί το πρώτο στόχο μου.



Όταν έγραφα αυτό το κείμενο ήταν περασμένες τέσσερις το πρωί .
Κάποια στιγμή κοίταξα γύρω μου. Μέσα μου ! Τι θα ήθελα; Μια
αντρική αγκαλιά... Να με γαληνέψει !
Να με κλείσει μέσα της. Πάει χαμένη άραγε αναρωτήθηκα η στιγμή που δεν έχω αυτόν που τόσο επιθυμώ. Είναι σαν να βάζω τρικλοποδιά στον ίδιο μου τον εαυτό. Κι αυτός μου απαντάει , κλείνοντας μου πονηρά το μάτι.
«Τίποτα δεν πάει χαμένο, στη χαμένη μας ζωή ..»

Είμαι μια τεράστια αγκαλιά και προσμένω άλλη μια ν’ ενωθούμε.



Στον Παράδεισο έχω σημαδέψει ένα νησί
Απαράλλαχτο εσύ κι ένα σπίτι στη θάλασσα

Με κρεβάτι μεγάλο και πόρτα μικρή
Έχω ρίξει μες στ’ άπατα μίαν ηχώ
Να κοιτάζομαι κάθε πρωί που ξυπνώ
Να σε βλέπω μισή να περνάς στο νερό
και μισή να σε κλαίω μες στον Παράσειο.

Οδυσσέας Ελύτης

7 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα Ζωη μου!
Ολοι περναμε τετοιες φασεις αναδιοργανωσης, ειναι φυσιολογικες οσο και απαραιτητες.
Οσο για την αγαπη που εχεις μεσα σου...ε δεν μπορει, καπου εκει εξω βρισκεται εκεινος ο ανθρωπος, ο δικος σου ανθρωπος, που θα την παρει και θα την κανει να ανθισει! Υπομονη...θα ερθει...
Σ' ευχαριστω που μοιραζεσαι τοσο προσωπικα και σημαντικα πραγματα!
Να εισαι καλα!

Ανώνυμος είπε...

Stigmes monazias oxi mono gia sena alla kai gia mas .niw8oume ki emeis etsi arketes fores..
alla s esena exw na pros8esw pws oles sou oi stigmes einai alh8ihnes .......

anastasia apo giannena

Ανώνυμος είπε...

egw pisteuw pws eisai enas polu dynatos anthrwpos...antimetwpizeis me ton kalutero tropo thn kathe katastash..ton kathe anthrwpo...to kathe synaisthima...h agaph pou exeis na dwseis tha vrei antapokrish..kai oxi mono s ena prosopo...giati polu apla ena prosopo den ftanei na anteksei osa exeis na dwseis..na sai kala...

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα Ζωούλα...τα είπαμε και πριν από λίγο...μην κολλάς πουθενά...είσαι πολύ δυνατός άνθρωπος..και σίγουρα κάποιος άνθρωπος θα βρεθεί στην...ευχάριστη θέση να δεχθεί...όσα θα έχεις να του προσφέρεις...και ελπίζω,και αυτός με την σειρά του...να σου την ανταποδώσει στο..πολλαπλάσιο...γιατί, απλά...το αξίζεις...

Jovan33

Ανώνυμος είπε...

PROBLHMATA EXOYN OLOI KOYKLA MOY ALLA TA MEGALHTERA PROBLHMATA TA DIMHOYRGEITAI ESEISS OI GYNAIKESSS GIATI OTAN SAS AGAPAEI ENAS ANTRAS ESEISS TON PETATAI SAN STHMENH LEMONOKOYPA STHN AKRH KAI TON FTYNETAI OPOS EKANE K MIA POY THN ELEGAN ZOH SE EMENA KAI THN AGAPAO AKOMA KAI THA THN AGAPAO GIA PANTAAA...... ARA TO PROBLHMA JEKINAEI APO ESAS K TELEIONEI PALI SE ESAS ME TYMATA EMAS TOYS ANTRESSSSS GIAYTO NTROPH SAS DHMHTRHS APO AIGIO.... H XAOS 400 STO ZOO....

Ανώνυμος είπε...

gia olous yparxei to allo miso.. tha to breis exe pisth..psaxto kapou ekei einai..oloi exoume anagkh apo agaph..mhn egkataleipeis zhse th zwh sou mexri to telos..eimai sigoyrh pos tha breis auto pou psaxneis.oso gia to paidi an dn mporeis na kaneis mporeis na iothethseis.kai na tou dwseis ola auta pou thes na tou dwseis..olh sou thn agaph :)

filia polla.
eu8umia

Ανώνυμος είπε...

emis edo imaste gia na se stiriksume mou aresi poli na milao mazi sou matheno kathe mera se sinxerume gia to kuragio sou bravo sinexise etci

 
©  free template by Blogspot tutorial