"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009

Όλοι έχουν Aids(Ψεύτικες, κρυφές ζωές)



Από τη δημιουργία του blog ως σήμερα κι έχοντας μιλήσει, είτε μέσο του msn, είτε τηλεφωνικά με πολλούς ανθρώπους ή και από κοντά, θα ήθελα να αναφερθώ, στις εκμυστηρεύσεις που μου έκαναν πρωτίστως οι άντρες μιας και ελάχιστες γυναίκες μίλησαν μαζί μου.

Σχεδόν όλοι οι παντρεμένοι έχουν εξωσυζυγικές ή παράλληλες κρυφές σχέσεις. Μα θα μου πείτε τώρα για νέο μας το λες αυτό; Το ξέρουμε. Όταν όμως συνειδητοποιήσεις πως συμβαίνει, στο δικό σου σπίτι αλλάζει.
Το ίδιο γίνεται και στις μόνιμες σχέσεις.
Ο απολογισμός της όλης κατάστασης είναι τραγικός.

Οι περισσότεροι έφτασαν στο σημείο να μου αναφέρουν τη δική τους κατάσταση, έχοντας διαβάσει πρώτα την ιστορία μου, από τρόμο και φόβο, γιατί άρχισαν να νιώθουν άσχημα προς τη σύντροφο τους ή γυναίκα τους, στο ενδεχόμενο μετάδοσης, κάποιου νοσήματος.

Γιατί σχεδόν κανένας τους, δεν πήρε μέτρα προφύλαξης.


Το θέμα είναι πως ο φόβος τους ήταν και είναι προσωρινός.
Ειδικά προς το πρόσωπο μου. Οι περισσότεροι αφού διαβάσουν την ιστορία χάνονται.
Δεν με ενοχλεί αυτό, γιατί ξέρω το πραγματικό λόγο.
Εγώ είμαι η δική τους αλήθεια, που φοβούνται ν’ αντιμετωπίσουν.


Κρύβονται πίσω από τη μάσκα του παρανοϊκού ψέματος και ειδικά του ίδιου τους του εαυτού.

Τρέχουν μακριά μου, γιατί δεν θέλουν να με αντικρίσουν στα μάτια.
Αυτοί που έφυγαν βιαστικά σαν κυνηγημένοι διαβάζοντας το blog μου είναι αυτοί που θα ήθελα να διαγράψω κι εγώ. Μου έκαναν τη χάρη να εξαφανιστούν μόνοι τους.
Όσοι παρέμειναν και συνομιλώ μαζί τους και αυτοί που γνώρισα από κοντά, προσπαθούμε ν’ αναπτύξουμε μια επαφή.

Ουρλιαχτά ανθρώπων


Ποιος θέλει να ξέρει την αλήθεια;

Δεν θα σταθώ σ’ ονόματα αλλά θα σας περιγράψω τρανταχτές καταστάσεις για να καταλάβουμε όλοι μαζί το μέγεθος του προβλήματος.

Οι Σχέσεις

 Πώς να ξεχάσω την περίπτωση ενός άντρα 30 ετών, που μετά από 7 χρόνια συνύπαρξης με τη σύντροφο του κατάλαβε πως με τις επιπόλαιες συνευρέσεις του, έχει βάλει σε κίνδυνο τη ζωή της όχι μόνο για Αids αλλά και για πολλά άλλα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα. Θα επισημάνω πως σ’ αυτή την κατηγορία ανήκουν οι περισσότεροι άντρες.
Δεν ήθελε με τίποτα να πάει γι’ εξετάσεις. Στην αρχή που μιλούσαμε στο msn, δεν είχε διαβάσει το blog μου ακόμα, το φλερτ του ήταν έντονο και ήθελε να καταλήξει κάπου, αλλά όταν διάβασε την ιστορία μου σταμάτησε.


Αυτό συμβαίνει με τους περισσότερους άντρες. Κουράστηκα να γίνεται το ίδιο κάθε φορά. Μου προκαλεί φρίκη η κατάσταση αυτή, για την ξαφνική τους αποστροφή προς το πρόσωπο μου, ενώ είναι έτοιμοι να κάνουν τα πάντα, χωρίς προφυλακτικό.
Εγώ απλά κάποιες φορές είμαι μόνο έτοιμη να κάνω sex με προφύλαξη.

Αυτή είναι η ουσιαστική και καθοριστική διαφορά μας.




Είναι τόσες πολλές οι περιπτώσεις, που δεν ξέρω πια ν’ γράψω.
Σας αναφέρω ενδεικτικά κάποιες:

 Θα σταθώ στην περίπτωση ενός παντρεμένου άντρα 28 ετών που μετά από τρία χρόνια γάμου με τη γυναίκα του και την απόκτηση ενός παιδιού 3 ετών, εδώ και λίγους μήνες βρίσκεται ερωτικά μια παντρεμένη γυναίκα 37 ετών.
Όταν τον ρώτησα αν είναι ευχαριστημένος (την επαναλαμβάνω σε όλους αυτή την ερώτηση) μου είπε πως όλα είναι μια χαρά, απλά δεν έχει επαφή με τη γυναίκα του και συχνή σεξουαλική επαφή. Την εισπράττω συχνά αυτή την απάντηση, αλλά δεν θα ήθελε να προσπαθήσει για το γάμο του και είπε πως τον έχει «βολέψει» όλη αυτή η κατάσταση όπως και η εξωσυζυγική). Μου τόνισε πως μένει και για το παιδί. (Ακόμα πιο συχνή απάντηση).

 Επίσης δυο από τα παιδιά που μιλούσαμε στο msn έκαναν εξετάσεις για HIV. Ο ένας βρέθηκε θετικός κι ο άλλος αρνητικός. Σχεδόν όλοι, δεν θέλουν να κάνουν εξετάσεις.

 Όπως επίσης και η αποκάλυψη ενός άντρα γύρω στα 40 παντρεμένος 2 χρόνια. Στα δυο αυτά χρόνια, έχει κάνει 2 σχέσεις που κράτησαν κάποιους μήνες και κάποιες άλλες, περιστασιακές. Όταν το ρώτησα τι γίνεται με τι ζωή του και τι ακριβώς κάνει, μου είπε πως ούτε και ο ίδιος ξέρει, αλλά ούτε και θέλει να μπει στην διαδικασία να μάθει.

 Ακόμα πιο συγκλονιστική, είναι η ιστορία ενός άντρα 34 ετών κι έχοντας σχέση 4 περίπου χρόνια με τη σύντροφο του, έχει ερωτικές περιπέτειες με άντρες και γυναίκες. Ήταν ιδιαίτερα προβληματισμένος (όπως όλοι) από την δική μου ιστορία γιατί νιώθει πως τον ακουμπάει κι αυτόν πολύ.


Μέσα και από τις πιο μικρές χαραμάδες προσπαθώ να βγω, στο φως, ενώ πόσοι είναι εκείνοι οι άνθρωποι που τους προσφέρεται άπλετα και πιστεύοντας πως ζουν σαπίζουν!
Αυτή είμαι. Η Ζωή HIV θετική. Πάντα η αλήθεια μου θα είναι μπροστά σας. Όσοι την αντέχουν μένουν κοντά μου κι εγώ δίπλα τους.
Μη σκεφτείτε ούτε στιγμή πως είμαι σκληρή σ’ αυτά που γράφω.
Κι αν σας περάσει από το μυαλό, σας απαντάω πως θα με ονομάσουν σκληρή μόνο εκείνοι που δεν μπορούν, να δεχτούν την αλήθεια, της δική τους ζωής…


Σε μια κοινωνία που σχεδόν όλοι κάνουν διπλές και τριπλές σχέσεις, επαναλαμβάνω και δεν θα πάψω να το λέω, δεν θα πληρώσω εγώ το τίμημα γιατί είμαι από τις λίγες που χρησιμοποιώ προφυλακτικό.


Οι αλήθειες μας είναι οι πράξεις μας

Σε μια κοινωνία που το sex έχει γίνει πια αυτοσκοπός, τολμώ να πω πως όλοι έχουν AIDS. Όχι σαν αρρώστια αν έχει κολλήσει κάποιος μόνο, που κι αυτό γίνεται όταν το μεταδίδει εν αγνοία του ή και καλυπτόμενη άγνοια, μη έχοντας κάνει εξετάσεις. Ενώ εγώ έχω μάθει. Αλλά κυρίως για την συνενοχή που τ’ αναλογεί όταν γνωρίζει ότι κάνει sex χωρίς προφυλακτικό.
Μην σας τρομάζει η αλήθεια αυτή. Σκεφτείτε το καλά και φέρτε στο μυαλό σας την τελευταία φορά ή τις προηγούμενες σας ερωτικές ατασθαλίες ή τα στιγμιαία λάθη σας.



Τελικά γνωρίζουμε τον σύντροφο μας, τον άντρα μας, τον ίδιο μας τον εαυτό ;

Μήπως οι διπλές ή πολλαπλές ζωές που ζούμε, είναι αυτές που πραγματικά θέλουμε ; ;
Γιατί δεν της φέρνουμε τότε στο φως;

Εσύ τι κάνεις στη ζωή σου ;
Έχεις τη τόλμη να μιλήσεις ;

Αυτή τη φορά σας προκαλώ όχι εγώ, αλλά εσείς τους εαυτούς σας με τις απαντήσεις σας …

Ζωή ……

32 σχόλια:

Βυσσινάκι είπε...

Είναι τραγικό κάποιος να μην προστατεύει τουλάχιστον αυτούς που τον αγαπούν.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΕΡΩΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ ΕΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΛΩΝ

Ανώνυμος είπε...

pantos h paideia pou eixa apo mikros apo ton mikro panama mou ekane na katalabw thn shmasia ths swsths profylakshs sto sex enantia sto aids kai alles arrwsteies kai anepythimhtes egkymosyneis

nikolaos karikas είπε...

nikolaos karikas apo ilioupoli athina! www.facebook.com/nikolaos.karikas o theos mazi mas!

Unknown είπε...

Δυστυχώς Ζωή αυτό είναι η πραγματικότητα.

Ανώνυμος είπε...

zoh einai akribos opos ta les
distixos ginete sinxa xoris profilaksi

Ανώνυμος είπε...

einai xazo na min forame skoufaki tin wra tis praksis

Ανώνυμος είπε...

xreiazetai ontws na pairnoume profylaksh..eite gia emas tous idious eite gia tous allous...oso gia tis pollaples zwes pou zoume oloi sxedon...tha prepe na anathewrisoume ligo to poso polutima einai merika pragmata..pou oloi nomizoume ws dedomena...opos to na pas mia volta h na kaneis ena tsigaro..

Ανώνυμος είπε...

eleos den edeikse ena sxolio pou egrapsa alla dn pirazei:P xristos

Ανώνυμος είπε...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΔΙΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΙΝΔΥΝΟ,ΓΙΑΤΙ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ "ΕΛΑ ΜΩΡΕ,ΣΕ ΜΕΝΑ ΘΑ ΤΥΧΕΙ;;" ..ΚΙ ΟΜΩΣ "Η ΓΗ ΚΙΝΕΙΤΑΙ"..ΥΠΑΡΧΕΙ Κ Η ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΑ,ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΑΝΤΡΩΝ,ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΝ ,ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟ...ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!! Κ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΣΤΥΓΝΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ

mihalis είπε...

Για άλλη μια φορά η Ζωή στο φως....
Φωνάζει για κάτι απλό.
Προφύλαξε τον εαυτό σου και τους άλλους.
Όταν αγαπήσουμε εμάς θα αγαπήσουμε και τους γύρω μας....
Η αγάπη είναι πάθος ένταση Ζωή...
Το aids δεν το ακούς όταν έρχετε.
Η Ζωή φωνάζει..
Την ακούς,ΤΗΝ ΝΙΩΘΕΙΣ..
Mε εκτίμηση Μιχάλης

Ανώνυμος είπε...

δεν ξερω τι να πω ....ειναι μερικες στιγμες που εθεσα σε κινδυνο ....τον συντροφο μου....αυτο ειναι αληθεια....και μαλιστα για να πω ολη την αληθεια....θα πρεπει να κανω ενα τεστ, εχω κανει στο παρελθον.....αλλα να πω και την αλλη αληθεια ....δεν φοβαμαι μην εχω κολλησει κατι αλλα να μην βλαψω αλλους ...και κυριος τον ανθρωπο που με εμπιστευεται...και ειναι διπλα μου τοσα χρονια βραχος ακλονιτος στην δικη μου ταραγμενη αλλωπροσαλη φυση....γεματη με επικινδυνες πραξης....τιποτα δεν αξιζει...για να κανεις τοσο μεγαλα λαθη....τιποτα ....εισαι αξιοτατη ..και σε συνχαιρω....που τολμας να εισαι αληθινη....η αληθεια ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

einai polles oi fores apo mikri ilikia pou ethesa ton eayto mou se kindino i kai tous allous kai adistrofa.kata mia ennoia katalavainw apolita aytous pou den xrisimopoioun(opws ekana kai egw)eidika se mikri ilikia giati isws den exoune wrimasei,den exoun pliroforithei,i den exune epignwsi tou kindinou.to thema einai kapoia stigmi aytin tin epignwsi na tin apoktiseis xwris na einai "arga".Zwh makari na ebene sto mialo olwn to thema pou egrapses giati pragmatika exei megales alitheies kai akoma megaliteres sinepeies..antwnis

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Ζωή.

Είναι μαλακία να μην να κάνει κάποιος/κάποια την εξέταση.....

Εντάξει ο φόβος του να μάθεις κάτι αρνητικό είναι πολύ μεγάλος.....αλλά από την άλλη να ζεις μέσα στην αγωνία αν είσαι φορέας ή δεν είσαι δεν ειναι εξαιρετικά ψυχοφθόρο;

Αν είσαι άρρωστος/άρρωστη καλύτερα να το ξέρεις και να αρχίσεις αντιρετροοική αγωγή πριν είναι πολύ αργά.....

Και εγώ φοβόμουνα πάρα πολύ αλλά έκανα την εξέταση.....δεν έχει νόημα να μην ξέρεις.....

Αν βγει αρνητικό συνεχίζεις την ζωή σου , με μεγαλύτερη προσοχή.....

Αν βγει θετικό το παίρνεις απόφαση και συνεχίζεις τη ζωή σου , με επίσης μεγαλύτερη προσοχή.....παίρνεις και ένα ΑΤΡΙPLA την ημέρα (από τη στιγμή που χρειαστεί)και συνεχίζεις να απολαμβάνεις την ζωή.....

Πραγματικά δεν έχει νόημα να μην γνωρίζεις. Το τεστ είναι γρήγορο, ανώνυμο και εμπιστευτικό.

Κάντε το για εσάς αλλά και για τους ανθρώπους που σας αγαπάνε.

Εμένα ευτυχώς βγήκε αρνητικό. Για αρκετούς μήνες όμως ζούσα με τον φόβο ότι ήμουν φορέας.....

Και τι κατάλαβα όμως;

Το παραμικρό που μου συνέβαινε το απέδιδα στο γεγονός ότι μπορεί να ημουν φορέας του ΗΙV.

Είχα χάσει τον ύπνο μου, απέφευγα φίλους/φίλες , είχα κλειστεί στον ευατό μου
και όλα αυτά το ευχάριστα.

Ακόμα και αν βγει θετικό δεν θα είστε μόνοι.....υπάρχουυν πολλοί άνθρωποι που θα σας συμπαρασταθούν.....

Εγώ γνώρισα κάποια άτομα με HIV.....μια χαρά άνθρωποι είναι, ευχάριστοι με επιτυχημένη επαγγελματική και προσωπική ζωή....η εικόνα που αντίκρυσα απέιχε έτη φωτός από αυτό που είχα στο μυαλό μου για τους φορείς του HIV.....

Για να μην πλατιάζω άλλο :
1)ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ ΠΑΝΤΑ.
2)ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΤΕΣΤ ΑΜΕΣΑ.

Δημήτρης

Υ.Γ. Ειδικά οι παντρεμένοι/παντρεμένες..... συγνώμη αλλά αυτό είναι απαράδεκτο..... να εκτείθετε έτσι τους συντρόφους σας.....αν σας το έκαναν εσάς (να σας κολλήσουν ένα αφροδίσιο) δλδ θα σας άρεσε;

Ανώνυμος είπε...

Πολυ προσοχη κατα την σεξουαλικη πραξη φοραμε παντα προφυλακτικο!!Παιρνουμε παντα προφυλαξεις..ειδικοτερα αν εμεις(οι ανδρες)πηγαινουμε και με ιεροδουλες....)πολυ ΠΡΟΣΟΧΗ!!

Ανώνυμος είπε...

Egw eimai gnostis ton asthenion pou metadidontai meso sexoualikis prakseis kai sxetika kai me auta tha prospathw na prosexw panta

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει όλοι μας να φοράμε προφυλάξεις.
Εγώ όσες άγνωστες είχα γνωρίσει και δε ήθελαν
την προφύλαξη,πάντα πίστευα ότι ήθελαν να μου
κάνουν κακό τον εαυτό μου και δε με υπολόγιζαν.
Εγώ όπως πάντα τις "ακύρωνα" αυτές που δε 'θελαν το καλό μου.Εγώ πάντα σκέφτομαι τις κοπέλες,όταν πάμε να πράξουμε "κάτι", δηλαδή σκέφτομαι την υγεία του αλλουνού.
Παιδιά να βάζετε πάντα προφυλάξεις...κι ακόμα
και με γνωστούς σας,που ο γνωστός σας δε ξέρετε με ποιον έχει πάει με άλλη ερωτική επαφή.
Η ΖΩΗ ΑΞΙΖΕΙ ΠΟΛΛΑ...και επίσης να κάντε και τεστ!Δε είναι κακό... αφιερώστε την ζωή σας και να πάτε να κάνετε. Είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.
Παιδιά μου,πάντα με προφυλάξεις και κάνετε 1 τεστ.
Δημήτρης(mits-coco)

Ανώνυμος είπε...

se ka8e seksoyalikh epafh poy exw panta profilazome.an den exw profylaxtiko apla den kanw sex.

BUTTERFLY είπε...

Πες τα κοπελα μου! Ολοι εχουμε την ευθυνη των πραξεων και των επιλογων μας. Ολοι κατα καιρους εχουμε κανει σεξ χωρις προφυλαξεις, αλλοι σταθηκαμε τυχεροι αλλοι οχι. Ομως, οταν εχεις συντροφο και κυριως οταν εχεις παιδια, ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να εισαι εστω και ελαχιστα απροσεχτος και επιπολαιος! Με ποιο δικαιωμα θετεις τον αλλο σε κινδυνο ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ;;!!! Πως αποφασιζεις μονος/μονη σου για αλλωνων ζωες;
Εσυ πολυ καλα κανεις και τα λες, αν καποιοι εχουν μαθει να τους χαϊδευουν τα αυτια, κριμα! Θελει κοτσια να πεις την αληθεια! Κι εσυ θα μπορουσες απλα να επιμεινεις στην προφυλαξη χωρις να αποκαλυψεις τιποτα για τον εαυτο σου! Στο κατω κατω, οταν εσυ ζητας προφυλαξη κι ο αλλος αρνειται, ποιος τελικα εχει την ευθυνη; Κι ομως, εχεις τα κοτσια και λες την αληθεια, καταληγοντας να περνας ολες αυτες τις καταστασεις ξανα και ξανα, γιατι απλα εισαι ανθρωπινη και αληθινη!
Μακαρι να ημασταν ολοι εξισου υπευθυνοι!

Ανώνυμος είπε...

Εδώ και λίγο καιρό μπαίνω σε ένα σάιτ κοινωνικής δικτύωσης...εκεί διαβάζω διάφορα κωμικοτραγικά...και έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως οι μεν γυναίκες...προβληματίζονται στο να κάνουν σεξ χωρίς προφύλαξη..μόνο για τον φόβο μιας ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης...προφανώς, οι υπόλοιποι κίνδυνοι είτε δεν τις..αγγίζουν είτε τους αγνοούν...οι δε άντρες, απλά...δεν έχουν ιδέα σε τί κίνδυνο βάζουν τους εαυτούς τους αλλά και τις συντρόφους τους...και αδιαφορούν παντελώς...κι επειδή, στην Ελλάδα τουλάχιστον, οι περισσότεροι έχουν την εντύπωση πως το AIDS..είναι μια ασθένεια που χτυπά άρα και αφορά ΜΟΝΟ τους ομοφυλόφιλους, έχω απλά να πω πως αυτή είναι η μεγαλύτερη πλάνη στην οποία μπορεί να πέσει ο καθένας από εμάς...το AIDS, είναι κάτι που αφορά ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, είτε ετεροφυλόφιλους, είτε ομοφυλόφιλους είτε ακόμα ακόμα και αμφιφυλόφιλους...δεν χρειάζεται να πανικοβαλλόμαστε, ούτε να γινόμαστε υποχόνδριοι και φυσικά..σε καμιά των περιπτώσεων..δεν χρειάζεται να αντιμετωπίζουμε τους συνανθρώπους μας που είναι φορείς του ιού ως...λεπρούς ή περιθωριακούς..το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε, είναι να είμαστε όσο το δυνατό καλύτερα ενημερωμένοι για το πώς μπορούμε να προφυλαχθούμε από τον ιό...και κατ΄επέκταση, πώς θα μπορέσουμε να προφυλάξουμε και τους/τις συντρόφους μας...με λίγα λόγια, δεν χρειάζεται να είμαστε σε ένα από τα δυο άκρα...είτε αυτό της πλήρους άγνοιας για το θέμα..είτε αυτό της φοβικότητας και του πανικού...και σίγουρα, αυτό που πρέπει και οφείλουμε ως άνθρωποι να κάνουμε, είναι να αγκαλιάσουμε τους συνανθρώπους μας που έχουν μολυνθεί...και να τους αγαπήσουμε ...Ζωούλα..καλή δύναμη..και θα τα λέμε εμείς...ξέρεις πού...φιλιά...

Jovan33

Βαγγέλης είπε...

Πολλες φορες περασε και εγινε πραξη και απο το δικο μου μυαλο η ιδεα των εξετασεων για aids! Ευτυχως μεχρι τωρα δεν ειχα κατι, ασχετα εαν το ρισκαρα.
Ωψ ποτε ομως νομιζουμε οτι μπορουμε να γλυτωνουμε της τυχης?

Γιαυτο ο κανονας ειναι παντοτε ενας. ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟ ΠΑΝΤΟΤΕ !!!!!!!

ΜΟΝΟ αυτο !!!!
και εξετασεις ανα τακτα διαστηματα εφοσον αλλαζουμε συντροφους.

Ευχαριστω.
Βαγγέλης

Ανώνυμος είπε...

Οταν την πατήσεις τότε μόνο αποκτάνε νόημα όλα....

Παντρεμένος εδώ και 5 χρόνια, προβληματικός μεν, άλλα με έντονη σεξουαλική ζωή μεταξύ μας.
Και όμως, μια μέρα πριν 1 μήνα, εκανα την αμαρτία χωρίς προφύλαξη , και όλα αλλάξανε ξαφνικά....
Μόλις συνηδητοποιήσα τι έκανα ήθελα να φουντάρω.

Όσο το έψαχνα στο διαδίκτυο, τόσο φρίκαρα....
Κρυβόμουν απο το σπίτι, σχεδόν δεν πάτουσα με δικαιολογία τη δουλειά για να αποφύγω να κάνω έρωτα με την γυναίκα μου, με την οποία πάντα κάνουμε χωρίς προφύλαξη.
Δεν θα άντεχα με τίποτα να την μολύνω , σε περίπτωση που ήμουν μολυσμένος.

Πέρασα τις 15 χειρότερες μέρες της ζωής μου.
Ολα άρχισαν να παίρνουν άλλο νόημα γύρω μου.
Ο ουρανός, τα σύνεφα, η βροχή, ο ήλιος, όλα αυτά που επι 35 χρόνια βλέπω με την άκρη του ματιού μου απο το παράθυρο του γραφείου μου και δεν δίνω σχεδόν καμία σημασία, τώρα φαντάζανε υπέροχα.
Ένιωθα σχεδόν άρρωστος. Είχα αρχίσει να φρικάρω τόσο πολλύ που λειτουργούσα σαν μολησμένος.
Μέχρι που περάσανε 15 μέρες , και πήγα να κάνω το DNA τεστ που δείχνει αποτέλεσμα σε 13 μέρες μετά την επικύνδυνη επαφή (ενώ τα απλά τεστ προυποθέτουν να έχουν περάσει 2 μήνες). Πλήρωσα ενα σκασμό λεφτά λόγω της ιδιαιτερότητας των τεστ (DNA) , και ευτυχώς όλα καλά.

Παιδιά προσοχή.....

Ανώνυμος είπε...

poli siginitiko euais8ito kai ali8ini blog.distixos i paidia pou exoume poloi apo mas einai midamini kai den exoume ti gnosi problimatos .oi poio poloi skeftomaste tin eyxaristisi tis stigmis xoris na koitame tin ali8eia mias zois.

Ανώνυμος είπε...

Μετά από αρκετούς μήνες και μεγάλη προσπάθεια κατάφερα κάτι πού σημαντικό!Πήγα με τη Ζωή για καφέ!Δεν μιλάμε για μια οποιαδήποτε γυναίκα αλλά για Την Γυναίκα.Σ΄ευχαριστώ που μπήκες στη ζωή μου Ζωή μου!
Γιώργος.

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Κοριτσάρα μου δεν ξέρεις πόσο με συγκίνησες....όχι από λύπη ή στενοχώρια αλλά να....είναι που το πραγματικά επικίνδυνο Aids το έχουμε εμείς και όχι εσύ που το πληρώνεις.
Μου αρέσουν οι αληθινοί άνθρωποι, τους γουστάρω τρελλά. Και να συνεχίσεις να είσαι έτσι, είσαι πολλή πιο ανθρώπινη κι ευτυχισμένη από κάποιους άλλους που ζουν ζωή Μαχαραγιά με 15 συντρόφους 25 παιδιά και έκθεση όλων αυτών σε κίνδυνο.
Θα σε διαβάζω, θα είμαι εδώ να σου μιλάω, φαίνεσαι τόσο καλός άνθρωπος αλλά και τόσο αταίριαστος ανάμεσα σε μας που το μόνο πράγμα που έχουμε στο μυαλό μας είναι πώς θα ικανοποιήσουμε το πράμα μας!
Τις καληνύχτες μου!!!

hackaday είπε...

Αν σκεφτόμαστε με το πάνω κεφάλι και όχι με το κάτω θα αποφύγουμε πολλά στραβά και όχι μόνο τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα. Καλώς σε βρήκα Ζωίτσα. Ένα γλυκό φιλί και μια μεγάλη αγκαλιά από εμένα.

Ανώνυμος είπε...

diafwnw sto oti h pliopsifia exei diples k triples sxeseis.eimai 26 xrwnwn k kanena atomo apo th parea mou den exei kanei paralilh sxsh.apo olous tous gnwstous mou pou einai par ama par apolloi enan xerw pou kanei paraliles sxeseis.oloi oi alloi exun th sxesh tous poly psila.k den skeftodai kan na kanun kati.to idio k egw.isws na eimai exeresh.h meiwpsifia.alla ayto yparxei gyrw mou.k gia na kanw sex xwris profylaxh to ex wkanei me 2 kopeles mono ayto tis opoie simun mazi tous.k tis gnwriza arketa.isws ta pragmata na einai diaforetika edw sth thesniki.ayta.xarika zwitsa!

Ανώνυμος είπε...

Πάρα πολλά πράγματα στη ζωή μας τα παίρνουμε αψήφιστα και τα λαμβάνουμε ψς δεδομένα.... μέχρι να τα χάσουμε... Ζωή πραγματικά με έκανες να ξανασκεφτώ πράγματα που είχα σκεφτεί στο παρελθόν αλλά είχα ξεχάσει τα τελευταία χρόνια... Να είσαι εδώ, να είσαι καλά και να ξέρεις ότι έχεις έναν ακόμα φίλο... Μάνος

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Πέρασα να δω αν είσαι καλά....:)

Ανώνυμος είπε...

Είναι θλιβερό αλλά υπάρχει και η αισιόδοξη πλευρά που αυτή πρέπει να βλέπεις;) Ήταν ένα λάθος, που σε σημάδεψε. Αλλά η ελπίδα είναι η αρχή της θεραπείας.

Ανώνυμος είπε...

Ειναι πραγματικά οδυνηρό για ενα κοριτσάκι τετοια ηλικια να έχει μια τέτοια ασθένεια. Ας φανταστουμε οτι στη θεση ενος κοριτσιου τετοιου θα μπορουσε να ειναι μια φιλη μας, γνωστη μας, συγγενης μας, η ακομα κα ι τα ιδια μας τα παιδια. ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να μπει η σεξουαλικη αγωγη ως μαθημα στο σχολειο. Προτεινω να κάνετε αίτηση στο Υπουργειο Παιδειας ωστε να μπει το μαθημα και να ενημερωθουν τα παιδια για το θέμα αυτο και την προφύλαξη. Ειναι πολυ άσχημο να έχει επαφες μια κοπελα απο τέτοια ηλικια καθως ειναι ανωριμη και δεν εχουν καν σχηματισει καταλληλα οργανικα το γενετικο συστημα..Πραγματικα κάνετε κατι και συγχαρητηρια στην Ζωή που ξεκινάει αυτη την προσπάθεια..
Προσοχη - Ενημερωση και οχι εμπιστοσυνη σε αγνώστους . Ο κοσμος δεν ειναι αγγελικά πλασμενος. Καλοθελητες θα υπάρχουν σε κάθε βήμα μας. Προσοχη !!

Ανώνυμος είπε...

zwh prota apola thelw na se eyxaristisw geia ton agona pou kaneis me oli tin anidiotelia pou se xaraktirizei!!!!! pragmatika o logosou einai keraynos poy trantazei kathe nou kathe skepsei!!!! eisai edw eisai pantou

 
©  free template by Blogspot tutorial