"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009

Η ζωή τρέχει - Περιπέτειες

Σ’ αυτήν την ανάρτηση μου θ’ ασχοληθώ ενδεικτικά με δυο από τα πολλά περιστατικά που μου αναφέρατε, γιατί δεν είναι δυνατόν να τα περιγράψω όλα αναλυτικά . Πριν μια δυο μέρες συνομιλούσα στο msn messenger με ένα από τους «γνωστούς» που έχω γνωρίσει , με αφορμή το blog μου. Ήταν αρκετά τρομοκρατημένος κι όχι μόνο. Πρόκειται γι’ έναν άντρα 34 ετών δέκα χρόνια παντρεμένο. Έχοντας μιλήσει και πιο παλιά μαζί του αρκετές φορές, μου είχε πει πως είχε γύρω στις 10 σεξουαλικές συνολικά επαφές και μια σχέση κατά τη διάρκεια του γάμου του. Όμως την τελευταία φορά που πήγε σε κάποια «επί πληρωμή»,έσπασε το προφυλακτικό και δεν το πήρε είδηση, παρά μόνο όταν είχε τελειώσει η ερωτική πράξη. Μου είπε πως η γυναίκα του λόγο ενός γυναικολογικού προβλήματος για 3 εβδομάδες δεν μπορούσε να κάνει τίποτα αναφερόμενος στο συμβάν και τις παραμέτρους του. Το μυαλό του πήγε κατευθείαν στο blog μου και στα τηλέφωνα που έχω δώσει. Όταν μου το είπε αυτό πραγματικά συγκλονίστηκα. Δεν συμφωνώ καθόλου με τις εξωσυζυγικές του ατασθαλίες αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για να μάθει αν είναι καλά αυτός και να φροντίσει φυσικά και την σύζυγο του που δεν φταίει σε τίποτα. Πήγε στο νοσοκομείο, αν και άργησε λίγο λόγο του πανικού του αλλά του είπα πως έπρεπε να πάει. Του είπα να κλείσει τον υπολογιστή και να πάει αμέσως. Του έδωσαν φάρμακα και αναμένουμε τις επόμενες εξελίξεις . Χρειάζονται γρήγορες ενέργειες σ’ αυτές τις περιπτώσεις αλλά σίγουρα όχι πανικός! Όλοι γνωρίζουμε πως αυτό, δεν είναι ένα μεμονωμένο γεγονός. Καθημερινά συμβαίνουν τέτοια περιστατικά. Μπορεί να συμβεί και σ’ εμένα που έχω Aids να σπάσει το προφυλακτικό που φοράει ο άλλος αλλά και σ’ εσάς. Το θέμα είναι τι κάνουμε απ’ εκεί και πέρα! Επίσης θα αναφερθώ και στην περίπτωση ενός νεαρού 26 ετών που μετά από την ανάγνωση του blog μου, αποφάσισε να πάει γι’ εξετάσεις, γιατί είχε κάνει πριν δυο χρόνια επαφή χωρίς προφυλακτικό και πριν πέντε είχε επαναλάβει το ίδιο. Νιώθω ότι κάτι προσφέρω κι εγώ μέσα στη δική σας ζωή. Τελικά σκέφτομαι πως είμαι γεμάτη ακόμα από συναισθήματα και την ανάγκη να δώσω και δεν εννοώ μόνο σ’ επίπεδο σχέσης αλλά και σ’ άλλους ανθρώπους . Θέλω να σας επισημάνω, πως σε καμία περίπτωση, δεν δίνω ιατρικές πληροφορίες ποτέ, απλά με την ιστορία μου και τις αναρτήσεις μου κάποιος μπορεί να βρει τα τηλέφωνα ιατρών, όταν του συμβεί κάτι.


«Δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι τα πράγματα θα διορθωθούν αν αλλάξουν. Είμαι σίγουρος όμως ότι για να διορθωθούν, πρέπει να αλλάξουν.» Georg Lichtenberg,1742-1799 Σας ευχαριστώ Να προσέχετε Ζωή

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

se aftes tis 2 periptoseis, enoite prepei na prosexoume akoma kai me profilaktiko , den parexi 100% prostasia, borei na spasi h na glistrisi. thelei prosoxi kai kalo einai na imaste kai ligo egratis, se ola, einai mia idieteri ikanotita h egratia.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ,ΔΙΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΙΘΑΝΑ...ΜΗ ΜΑΣ ΠΙΑΝΕΙ ΟΜΩΣ ΠΑΝΙΚΟΣ Κ ΦΟΒΟΣ..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟΥ Κ ΝΑ ΤΟ ΦΟΡΑΜΕ ΟΠΩΣ ΦΟΡΑΜΕ Κ ΤΗ ΖΩΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!! ΠΟΛΛΟΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟΥ!!ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΟΜΩΣ..

Ανώνυμος είπε...

Η 1η Δεκεμβριου ειναι μια ημερα του χρονου που απλα μας θυμηζει οτι υπαρχει καπια ασθενεια που σε συντομογραφια την ονομασαν AIDS. Αν ομως υπηρχαν 360 ανθρωποι, τουλαχιστον, σαν εσενα να ενημερωνουν για το τι σημαινει AIDS και τις προφυλαξεις του, ισως τα πραγμετα να ηταν διαφορετικα, αφου αυτοι που πρεπει να το κανουν, και αναφερωμαι στην σχολικη διαπαιδαγωγηση, δυστηχως επιμελως το αγνοουν. Νομιζω οτι προσφερεις πολλα, ειδικα στα νεα παιδια, αλλα ποσα σε παρακολουθουν? Ζωη μην σταματας, μην κουραζεσαι, μην πτωησαι, προχωρα και η ζωη ειναι μπροστα. Προσωπικα θελλω να σε ευχαριστησω για τα οποια εμαθα απο εσενα που μου ηταν αγνωστα γυρω απο την συγγεκριμενη νοσο και τις προφυλαξεις της. Εισαι ενας αγωνιστης της ζωης και ετσι να μεινεις. Bill

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΧΡΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ,ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ,ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ Κ ΟΥΤΕ ΚΟΙΤΑΕΙ ΑΝ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ Η ΟΧΙ!!ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΕΥΑΛΩΤΟΙ..ΑΛΛΑ Η ΠΡΟΛΗΨΗ Κ ΚΥΡΙΩΣ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ,ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ..

Ανώνυμος είπε...

Τρέχα τρέχα ομορφούλα...

Μάνος είπε...

Δυστυχώς δεν πρέπει να τρέχουμε εκ των υστέρων... απλά να προνοήσουμε για να ημν χρειαστεί να τρέςξουμε πανικόβλητοι κάποια στιγμή...
Ζωή ευτυχώς που υπάρχεις στις ζωές μας, τόσο για να αφυπνάς τον κόσμο όσο και για να προσφέρεις δύναμη να συνεχίζουμε...
Ποιος θα μου το έλεγε ποτέ ότι μια Ζωή θα αρκούσε για να γίνουν ομορφότερες τόσες άλλες...
Μάνος

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΗ ΖΩΗ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΜΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΥΧΕΣ ΤΕΤΡΙΜΕΝΕΣ Η ΜΗ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΕ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ BLOG SOY.
ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΑ. ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ. ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ AIDS ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΜΗ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΡΩΤΑ ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ
ΜΑΣ ? ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΕΝΘΑΡΥΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ?

 
©  free template by Blogspot tutorial