"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Πάντα προφυλακτικό, εμείς οι δυο

Μη φοβάστε το Aids αλλά την άγνοια σας.



Από τη μέρα ανάρτησης του blog μου, μέχρι σήμερα έχω ακούσει αμέτρητες εξομολογήσεις για το πόσοι είναι αυτοί που συστηματικά ή περιστασιακά δεν χρησιμοποιούν προφύλαξη.
Εγώ το μήνυμα που δίνω κάθε φορά σ’ όλους εσάς είναι να σκέφτεστε την ζωή σας και μετά την απόλαυση.
Το ίδιο φυσικά ισχύει και για μένα γιατί δεν έπαψα ποτέ να έχω σεξουαλική ζωή και δεν θέλω να κολλήσω κάτι άλλο.

Πάντα προφυλακτικό εμείς οι δυο. Γιατί χωρίς sex κι έρωτα, τη ζωή δεν μπορώ να φανταστώ.

Κραυγές, απορίες και αμαρτωλές ιστορίες







Από τη πρώτη στιγμή που διαβάζουν το blog μου οι περισσότεροι που μου μιλάνε στο msn έχουν πανικοβληθεί.
Όχι για μένα τόσο αλλά γιατί θυμούνται τις φορές εκείνες, πρόσφατες και πιο παλιές που δεν έχουν χρησιμοποιήσει προφυλακτικό.

Δεν ξέρω ποια περίπτωση να προαναφέρω.
Το περιστατικό ενός άντρα 29 ετών είναι ενδεικτικό και πολλών άλλων καταστάσεων.
Είχε γνωρίσει κάποια από το chat που μιλάγαμε και μου αποκάλυψε πως είχε βρεθεί μαζί της, χωρίς προφυλακτικό.
Δεν ξανασυναντήθηκαν, ούτε μίλησαν ξανά αλλά αυτόν τον έτρωγαν οι σκέψεις από τότε.
Σε λίγες μέρες θα κάνει εξετάσεις, όχι μόνο αυτός αλλά και πολλοί άλλοι που έχουν φανερές, κρυφές, διπλές και τριπλές ζωές.

Δεν χρησιμοποιείται προφυλακτικό παιδιά ! Αυτή είναι η αλήθεια. Μαύρη αλήθεια ! Ας της ρίξουμε φως!

Όπως αλήθεια είναι πως όταν τον ρώτησα αν θα συνευρισκόταν μαζί μου ερωτικά τώρα που ξέρει, σε σχέση με την άλλη κοπέλα που δεν γνώριζε, μου απάντησε πως αν του άρεσα γιατί όχι. Νομίζω πως δεν ήθελε να με φέρει σε δύσκολη θέση και ούτε ο ίδιος να φανείς κακός. Οι περισσότεροι όμως κι ας μην χρησιμοποιούν προφύλαξη είναι αρνητικοί μαζί μου.
Οι ίδιοι που είναι έτοιμοι πριν πληροφορηθούν για μένα, μου προτείνουν να πάμε για ποτό και έπειτα ότι προκύψει. Μάλιστα αρκετοί απ ’αυτούς μου τονίζουν πριν καν με γνωρίσουν πως έχουν αλλεργία στο «λάστιχο».
Ας μην κρυβόμαστε ! Εγώ τουλάχιστον είμαι εδώ πάντα στο φως.

Δεν θα σταματήσω να το φωνάζω πως κανείς ποτέ δεν θα μου φορτώσει τα δικά του λάθη. Έχω τα δικά μου σας ευχαριστώ. Όμως ο αγώνας μου αυτός είναι σημαντικός. Μέσα από το blog μου αυτό, το οποίο ανανεώνεται, μπορείτε να δείτε σημαντικές πληροφορίες από γιατρούς. Θα είμαι πάντα κοντά σας. Εσείς είστε εδώ;

3 σχόλια:

Χρύσα είπε...

Ευχαριστούμε, είναι πολύ χρήσιμο και πράγματα που πρέπει να ξέρουμε.

Ανώνυμος είπε...

http://fckdupathens.wordpress.com/2011/02/18/the-never-ending-lie/

To give further credence to the lies and malicious slander spread by the President of ACTUP ΔΡΑΣΕ HELLAS and their President, who still seeks to further distance himself from the truth and the actions of their current Board of Directors.

This is relevant considering C.Botsi covered up the fact that two of the board of Director were illegally pretending to be Doctors whilst abusing their positions at both KEEΛΠΝΟ ACTUP ΔΡΑΣΕ HELLAS. Also launching illegal court cases against innocent people to try and cover up their injustices as she willingly help defraud ΥΔΑΣ as financial Director of ACTUP.

Fortunately the truth is being exposed by the Courts and the impending Investigations by ΣΔΟΕ and the authorities who pursue Justice are underway.

For those who seek to read about the facts and to see exactly what this NGO has become under the current stewardship of its present board of Directors please visit here :

http://fckdupathens.wordpress.com/the-truth-actup-greece/

The full story covering the latest lies of their president is here :

http://fckdupathens.wordpress.com/2011/02/18/the-never-ending-lie/

The behaviour and conduct of such people is more than a matter for the courts to decide when public servants condemn innocent people and launch a campaign of lies and hate against those who have had to defend themselves from such malicious attacks after being forced into a situation after this NGO abused their power by wrongfully mistreating it's staff and members.

These people have filed illegal court cases against innocent people such as myself and those who fight to expose them and for stating that their Investigation by ΥΔΑΣ was a lie I created despite having the results of this fictional Investigation finding them Guilty, Since then they have provided a catalogue of false documentation to both the press and the authorities as they still shamefully abuse their positions.

All the facts proving what has been said by individuals such as myself and the others interested in showing the public the true ACTUP ΔΡΑΣΕ HELLAS are available on line and unlike the 10 year deception carried out by this NGO (ΜΚΟ) are sadly very real.

Ανώνυμος είπε...

_:

 
©  free template by Blogspot tutorial