"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Ουρλιάζω!!
Η αλήθεια του Aids 



Αυτό το άρθρο δεν θα έχει ήπιους τόνους!
Δεν μπορεί και δεν γίνεται να κρατήσεις το στόμα σου κλειστό, μπροστά στα τραγικά πράγματα που λέγονται!


Ζώα που παριστάνουν τους ανθρώπους!
Χωρίς να μου φταίνε τίποτα τα αθώα ζωάκια, θέλω να σας πω γι’ αυτούς τους βρώμικους ελεεινούς, τρισάθλιους τύπους, που σχεδόν όλες τις φορές στη ζωή μου, όταν ήταν να βρεθούμε σε ερωτική επαφή, αρνήθηκαν να χρησιμοποιήσουν προφυλακτικό. Φυσικά εγώ, έφυγα!

Θέλω να τα σπάσω όλα !

Ψεύτικη κοινωνία !
Υποκριτική κοινωνία για το Aids ,
σε κακοπεσμένο έργο για την ίδια την ζωή!

Είμαι Hiv θετική 15 χρόνια!
Και σας λέω πως οι άνθρωποι, είναι πιο σκληροί και από την ίδια την αρρώστια!

Έχω δει όλα τα πρόσωπα των υπάρξεων.
Έχω δει τις σκιές πίσω από τις μάσκες.!!!!



Η αλήθεια για το Aids 
Αίσχος και ντροπή!

Σχεδόν κανείς, δεν φοράει προφυλακτικό.
Μα όταν την αλήθεια εγώ πω,
τρέχουν να κρυφτούν, στο γκρεμό!

Δεν θυμάμαι πια πόσες φορές, έχω ανακοινώσει σε κάποιον την ασθένεια μου.
Αμέτρητες ήταν οι φορές που έφυγαν.
Εξαφανίστηκαν από την αλήθεια.

Αίσχος!
Ναι αίσχος γιατί αυτός ο ίδιος άνθρωπος ήταν έτοιμος πριν, να κάνει έρωτα μου χωρίς προφυλακτικό!
Όμως εγώ ποτέ δεν το δέχτηκα αυτό!
Και φεύγει ο ηλίθιος, πηγαίνοντας σε μια άλλη, χωρίς προφύλαξή.
Πηγαίνει σε οίκους ανοχής και δίνει κάτι παραπάνω για να μην χρησιμοποιήσουν προφυλακτικό!
Εκμεταλλεύεται την πόρνη, που την εκμεταλλεύονται.
Και μετά του φταίει η αλήθεια μου!
Ζώα!
Ζώα!

Δεν αντέχω άλλο!
Τόσα χρόνια, προσπάθησαν κάποιοι να με εξευτελίσουν!

Και τώρα η μητέρα του Κώστα, του Γιώργου, κλαίει και οδύρεται για το τι έπαθε το παιδί της!
Όταν κυρία Ευλαμπία, εγώ είπα την αλήθεια στο παιδί σας, γιατί το συμβουλέψατε ή το έχετε μάθει να φεύγει τρέχοντας?
Ευθύνες έχουν όλοι!



Aids

Σεβασμός στον Hiv θετικό άνθρωπο.
Σεβασμός κι απ’ αυτόν!



Προφυλακτικό 
Πριν αρκετό καιρό, ένας άντρας παντρεμένος που η γυναίκα του ήταν έγκυος, στο msn messenger μου είχε εκμυστηρευτεί, τρέμοντας πως είχε πάει με κάποια ιερόδουλη χωρίς προφύλαξη. ( έχω δημοσιεύσει όλο το άρθρο Δεκέμβριος 2009)

Και δεν είναι μόνο για τον άντρα ή τη γυναίκα που πηγαίνει χωρίς προφύλαξη αλλά και τους συντρόφους τους.
Είναι μια αλυσίδα που αν την βάλεις κάτω, περιλαμβάνει πολλούς άλλους. Ενός ηλίθιος μπορεί να μεταδώσει τον ιό σε πολλούς άλλους που των θεωρούσαν «πιστό».
Το προφυλακτικό είναι μια απάντηση στον ιό, αλλά χρειάζεται και σεβασμός στον οροθετικό, όπως θα σεβαστεί κι αυτός και θα χρησιμοποιήσει προφυλακτικό.



Σοβαρή επισήμανση 

Δεν είναι αναγκασμένος κανείς Hiv θετικός να αποκαλύψει στον άλλον την ασθένεια του όταν πάρει τις απαραίτητες προφυλάξεις, ακόμα και αν το μάθει εκ των υστέρων.



Η αποκάλυψη που θα σας σοκάρει 

Πριν κάποια χρόνια, είχα βγει ένα ραντεβού.
Το πρώτο μ’ εκείνο το αγόρι!
Μιλούσαμε! Έλεγε πόσο σοβαρός νέος ήταν και μορφωμένος!
Πως συζητούσε και λειτουργούσε με βάση την επικοινωνία.
Δεν είχαν περάσει μερικά λεπτά  από την συνομιλία μας  και μου είπε πως ήθελε να βρεθούμε στο κρεβάτι.
Μάλιστα μου είπε χαμηλόφωνα πως προφυλακτικό δεν χρησιμοποιεί γιατί του αρέσει η αίσθηση του να νιώθει απόλυτα τον άλλον. Κι εμένα όπως με είδε ζουμερή, έτσι είχε πει, ήθελε να με αισθανθεί περισσότερο!
Εγώ του αποκάλυψα την ασθένεια μου. Ζήτησε να πάμε στο αυτοκίνητο για να το συζητήσουμε κάπου αλλού μια και είμαστε σε café.
Άρχισε να ουρλιάζει στη μέση του δρόμου, λέγοντας ότι ήθελα να κάνω κακό!
Άρχισε να φωνάζει όταν φτάσαμε στο αυτοκίνητο του και μου ζήτησε απολυμαντικά για να ψεκάσει όλους τους χώρους του αυτοκινήτου.
Άρχισε να βάζει νερό στο πρόσωπο του, στα χεριά του στο στήθος του, παντού.
(Δεν τον είχα αγγίξει εκτός από τον τυπικό χαρτισμό με τα χέρια στην αρχή)
Άρχισε να χρησιμοποιεί χαρτομάντιλα ακόμα και στα παπούτσια του.
Στο στενό που είχε παρκάρει όλοι είχαν βγει έξω.
Έβλεπαν κάποιον να ουρλιάζει, λέγοντας θέλω να πλυθώ.
Θέλω να πλυθώ.!
Θα μου κάνεις κακό!
Σε λυπάμαι του είπα !
Δεν είχε άρχισει ποτέ σαν άνθρωπος! Ηταν πάντα τελειωμένος!

Πήρα το πρώτο ταξί που βρήκα κι έφυγα!
Ήθελα τόσο να τον πλακώσω στο ξύλο !

Ουρλιάζω πολύ - Αίσχος!

Παιδιά είμαι μια γυναίκα, που παλεύω εδώ και καιρό όχι μόνο  μέσα από τη στάση ζωής μου, αλλά προσπαθώ να βοηθήσω στον αγώνα για το Aids!
Αγωνίζομαι με όλα εκείνα τα τέρατα που προσπαθούν να εξαφανίσουν την αλήθεια.
Εκείνα τα ανθρωπάκια που νομίζουν ότι επειδή εγώ έχω την ασθένεια και μόνο αυτό τους κάνει καλύτερους μου.
Αξίζω πολλά και δεν θα συμβιβαστώ με το ψέμα!
Τ’ αφήνω σ’ εσάς!
Εγώ περπατάω ακόμα και μόνη μου πάνω στα χαλίκια της ζωής.
Τ’ αφήνω σ’ εσάς το ψέμα, γιατί να ξέρετεμ βαδίζετε σε άμμο και βουλιάζει.



Δεχτείτε την αλήθεια για το Aids κι όχι το ψέμα για τη ζωή!
*Επικοινωνείτε μαζί μου στο messenger :
zwhaggelou@windowslive.com

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

very interested article!

Ανώνυμος είπε...

Είναι πάρα πολύ όμορφο που βοηθάς έτσι με αυτόν τον τρόπο ειδικά αυτές τις μέρες που είναι επίκαιρο (για τουσ αλλους) το θέμα αυτό. Ο θεός θα σε ανταμείψει αργά η γρήγορα γιατί από όσα διαβάζω, βλέπω εναν ΑΝΘΡΩΠΟ που ενδιαφέρεται για τον δίπλα του. Ο τύπος με το επεισόδιο στο αμάξι του ήταν είναι και θα είναι ο καθρέπτης των περισσοτέρων σήμερα ΔΥΣΤΥΧΩΣ. Σου αξίζει ότι καλύτερο. Εύχομαι το blog αυτό να βοηθήσει όσο δυνατόν περισότερους.

Nikos είπε...

Είναι πάρα πολύ όμορφο που βοηθάς έτσι με αυτόν τον τρόπο ειδικά αυτές τις μέρες που είναι επίκαιρο (για τουσ αλλους) το θέμα αυτό. Ο θεός θα σε ανταμείψει αργά η γρήγορα γιατί από όσα διαβάζω, βλέπω εναν ΑΝΘΡΩΠΟ που ενδιαφέρεται για τον δίπλα του. Ο τύπος με το επεισόδιο στο αμάξι του ήταν είναι και θα είναι ο καθρέπτης των περισσοτέρων σήμερα ΔΥΣΤΥΧΩΣ. Σου αξίζει ότι καλύτερο. Εύχομαι το blog αυτό να βοηθήσει όσο δυνατόν περισότερους.

Nίκος είπε...

Γράφεις πολύ αληθινά και ζωντανά αγαπητή, καθηλώνεις τον αναγνώστη...
Έχω να πω ότι σαφέστατα το να είναι κανείς οροθετικός είναι κάτι σοβαρό από ιατρικής απόψεως. Παρόλο που με τα σύγχρονα ιατρικά σχήματα θα έλεγα ότι το προσδόκιμο ζωής μπορεί να μη διαφέρει από αυτό ενός φυσιολογικού ανθρώπου.
Εδώ μια ερώτηση τριγυρίζει στο μυαλό, εντελώς καλοπροαίρετα και πιστεύω πως μόνο όποιος ζει με το δεδομένο του HIV μπορεί να δώσει απάντηση..
Πάμε λοιπόν...
Αλήθεια, υπάρχουν ημέρες που δεν σκέφτεσαι τον HIV; Εννοώ αν υπάρχουν χρονικά διαστήματα που η οροθετικότητα δε "σε βαραίνει", δε σε εμποδίζει από το να νιώθεις χαρούμενη, χαμογελαστή, άνετη, αισιόδοξη;
Ξέρω ότι τέτοιες στιγμές σίγουρα θα υπάρχουν, αλλά αναρρωτιέμαι αν μπορούν να μην είναι μόνο φευγαλέες στιγμές, να έχουν περισσότερη διάρκεια, γίνεται να είναι εικοσιτετράωρα, εβδομάδα ολόκληρη, όπου να νιώθεις ξέγνιαστη, "ελεύθερη", ήρεμη,να ξεχνάς ακόμα και την επόμενη δόση του αντιρετροικου και να στην υπενθυμίζει μόνο κάποιο ρολοί-ξυπνητήρι; Νιώθεις ποτέ έτσι όπως το περιέγραψα;
Από την απάντησή σου θα φανεί αν η ομορφιά της ζωής, τα χαμόγελα και η ευτυχία που εμπεριέχεται στην απλή καθημερινότητα μπορούν (ή όχι)να διαπεράσουν το σκούρο ψυχολογικό πέπλο που επιβάλλει το "υπαρξιακό ζητούμενο" έχοντας ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας..
Ας πούμε ότι τυχαίνει να βρίσκεσαι εκδρομη με καλή παρέα, μπορείς ας πούμε για μια εβδομάδα να μη σκέφτεσαι τίποτα για τον HIV και να περνάς όμορφα;
Αν τυχόν απαντήσεις κάντο σε παρακαλώ με ειλικρίνεια, χρησιμοποιώντας την ίδια γλώσσα της αλήθειας που χρησιμοποίησες στο χθεσινό σου Πρωτομαγιάτικο κείμενο - κραυγή για την υποκρισία προς του οροθετικούς και το προφυλλακτικό, που διάβασα μόλις πριν λίγο και είναι πέρα για πέρα αφυπνιστικό και δυνατό...
Συγνώμη για την ακατάστατη σύνταξη και για τυχόν λαθάκια, είναι αργά το βράδυ, είμαι κομμάτια, αλλά να είσαι σίγουρη ότι λιγο πριν κλείσω τα μάτια μου απόψε, θα περάσουν απ' το μυαλό μου τα λεγόμενά σου σαν λαμπεροί τίτλοι κινηματογραφικής προβολής, ανεξήτηλα αποτυπωμένης στη μνήμη... Να είσαι πάντα καλά.

Ανώνυμος είπε...

Kai gamw ta blog (me profylaktiko thn enhmerwsh).
Prow8eiste to ....

YG exw paideia. t' ebala na to diabasoun
Basw apo N. Smyrnh

Ανώνυμος είπε...

θα είμαι ειλικρινής όσο δεν παίρνει.

Με λένε Δημήτρη ειμαι 34 ετών και δεν φοράω προφυλακτικό σχεδον ποτέ.
Εχω μόνιμη σχέση αλλά δεν είμαι πιστός!
Κάνω εξετάσεις κατά καιρούς αλλά αυτο δεν με καλύπτει, γιατί την επόμενη φορά θα κάνω και πάλι βλακεία!
Είμαι ανεύθυνος!
Ζωή αυτή ειναι η αλήθεια μου, και η χαζομάρα μου!
Και σαν κι εμένα λειτουργούν κι άλλοι άντρες και γυναίκες!
Επρεπε να τα πω...
Οτι το θέμα που έγινε τελευταία με τις ιερόδουλες δεν αφορά μόνο εκείνους που πηγαίνουν εκεί αλλά και όλους εμάς στην καθημερινή μας ζωή που λειτουργούμε μ' αυτό το τροπο.
Ντρέπομαι αλλά ισχύει ...
Εξάλλου εσυ πρώτη λες αλήθειες ..
Ακολούθησα ...
Λίγα λόγια καθώς βρίσκομαι σήμερα στο γραφείο και σκέφτομαι όλα αυτά που έχω κάνει στο παρελθόν ....
Δημήτρης ....

Ανώνυμος είπε...

SKLHRO AR8RO, ALH8INO AR8RO
KAIROS HTAN NA XTYPHSEI KAPOIOS EKEI POY EPREPE!
MOY ARESEI POLY H SYGGRAFEAS TOY KEIMENOY EPEIDH TA LEEI WMA KI EJW APO TA DONTIA XWRIS TAMPOU!

BEBAIA AJZIE NA SHMEIWSW OTI AYTH TA LEEI KAI TA GRAFEI ,OTI EMEIS OI ANTRES DEN FORAME PROFYLAKTIKO, POLY KAIRO TWRA.
EIMAI PANTREMENOS KAI EIXA DIABASEI TO PALIOTERO KEIMENO GIA TON EPISHS PANTREMENO POY EIXE PAEI SE IERODOYLH XWRIS PROFYLAKTIKO!
H ZWH EINAI POLY MPROSTA APLA DEN EXEI THN KATALLHLH DHMOSIOSHTA GIA NA MA80YN OLOI APO POLY KAIRO PRIN TI EGRAFE!!

EIMAI PANTREMENOS KAI DEN EXW KANEI KAMIA BLAKEIA OLO AYTO TO KAIRO.KAI OYTE SKOPEYW! H ZWH M EXEI PROBLHMATISEI 8ETIKA!
MPRABO!

GIWRGOS P.

 
©  free template by Blogspot tutorial