"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Γυμνές αλήθειες

Κοινωνία σε κρεβάτια?
Αντιλήψεις από τάφους?
Για χρόνια φωνάζω πως δεν πρέπει να φτάνουνε σε ακραίες καταστάσεις όπως η τελευταία με τις ιερόδουλες.
Αλλά ακόμα και τότε όταν μπορείς να δεις το πρόβλημα ουσιαστικά και χωρίς κακία, θα συνειδητοποιήσεις, ότι μια κοινωνία, σχεδόν κι όχι ευτυχώς ολόκληρη, κρύβεται σε κρεβάτια μακριά από τους συζύγους τους ή τις συντρόφους τους. Κρύβεται και «δίνεται», χωρίς προφυλακτικό!
Επίσης μην ξεχνάτε τους άντρες που πηγαίνουν με άντρες και τα παραδείγματα είναι πολλά και μεταδίδουν διάφορα νοσήματα στους παρτενέρ τους και εν αγνοία τους πολλές φορές!


Ψέμα λοιπόν! Φώτα σβηστά- Στους τάφους τα μυστικά ?

Αλλά στους ζωντανούς τα μυστικά βγαίνουν.
Αποκαλύπτονται!

Γυμνές αλήθειες λοιπόν και μόνο!

                
Αφήστε επιτέλους πίσω σας το Aids, χρησιμοποιήστε προφυλακτικό μαζί μου.
Μην το βάζετε στα πόδια με τη δική μου ασθένεια, όταν εσείς οι ίδιοι κυνηγάτε «μεταδοτικές ασθένειες», πολύ συχνά στο internet συνευρισκόμενοι με ανθρώπους που δεν τους ξέρετε, ή με γνωστούς, φίλους κτλ, νομίζοντας ότι γνωρίζεται, ολόκληρο το ιατρικό του ιστορικό.

Πείτε, όπως κάποιοι άνθρωποι στη ζωή μου:
Aids, ωραία τι θα κάνουμε μαζί με το σωστό τρόπο?

Γιατί τον λάθος τρόπο τον γνωρίζεται :
«Άσε τώρα το προφυλακτικό, δεν λέει»

Έτσι είναι φίλε μου…….
ή αλλιώς μίλα μου…..
Είμαι εδώ !
Μπορείς ?

 
©  free template by Blogspot tutorial